köpt större klösmöbel till grabbarna!
Igår fick jag tag på en toppenklösmöbel på djurmagazinet. Altea 117 cm, enkel utan hus och så men jättefin. Priset var 459 kr. Inga stora pengar alltså=) Rekommenderas…mina grabbar älskar den. Hoppar, klättrar och busar massor med den. Ska skicka in kort här senare…
Kram!

Vad kul, ska bli spännande och se hur den ser ut. :) Kul med en ny kattleksak till missarna! :) Nu har ju inte jag katt, iof.
Spännande ser fram emot bilder! :) Klösmöbler är alltid lika intressant. Såg en som jag själv föll för i Trollhättan. Den var jättetjock och stabil, men enkel. Bestod av en rätt hög påle som var ca 50 cm i diameter och ca 80cm hög. Tyvärr var den rätt dyr, kostade nästan 700 kr.
Var ligger djurmagazinet?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Du kan gå in på deras hemsida och söka just din butik=) Dom har bra saker till jättebra priser. Fina butiker dessutom med mkt rymd.
Kram!
Ja här älskar Tudor att ligga högst upp på plattformen och titta ut genom fönstret. Vår har 4 plattformer så när de leker flyger de upp på den och sen ner igen.
Väntar med spänning på bilderna.
//Pia
Vad roligt!
Det är så roligt och se när dom upptäcker dom nya sakerna….
Ibland har Djurmagazinet extra priser på kattsaker, t ex klätterträd,transportburar osv.
Jag köpte min transportbur när dom hade extra pris på såna, kostade 149:- snygg tycker jag själv.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#6 Det var billigt för en sådan bra bur! :)
#5 Ska gå in där sedan! Tack för tipset!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ja fast transportbur behövde jag en större så det blev en atlas som jag vann på auktion på tradera. det är en hundtransport för mindre hundar. 130 kr vart slutsumman…inte illa=) Dom är väl också godkända för flyg?
En atlas har jag fast en mindre. Fick den av min pappas svärmor då hennes lite kraftiga hona vuxit ur den sen så behövde hon den inte längre. Vet inte om de är godkända men jag gillar den. Däremot borde jag sen skaffa en till så jag har varsin till fröna.
//Pia
Kan tipsa om ytterligare en sida med prisvärda saker på nätet. www.grand-prix.se

Jättefin:) Kissar kommer att ha roligt på den…
P.S.
Är jag den enda som inte kan öppna deras reklamblad och kuponger? Det står att det är fel på sidan hela tiden, jag har försökt i flera dagar nu…
Åh den påminner om min fast jag har en atapp till, Jätteläcker. Förstår att de älskar den och priset var ju kanon. Min kostade 700 när jag köpte den. Den är ca 1.50 hög.
Tervmatte, jag har också haft problem med den sidan.
//Pia
Pia, att det alltid ska vara vi två som råkar ut för något som inte fungerar…

Den är jättefin. Måste passa på att tipsa om Becats som säljer väldigt billiga klösmöbler. Särskilt märket Armarkat är väldugt billiga och bra. Jag är jättenöjd.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Japp vissa personer ska det alltid strula för. Men men. Vill med ha fler klösmöblar. Skit att man ska bo så litet.
Kan se de små fröna springa och hoppa i denna lösmöbel framför mig. De måste ha hur kul som helst, vilken lycka för dem.
//Pia
denna fanns för 400:- på rea på reapriset i affären som ligger 1 km ifrån oss Köpte den inte tror ni jag ångrar mig?
Hur är det med kissarna då Linda-Lou :) är allt bra med dom 2 grabbarna?
#17 Åh vilken fin klätterträd, förstår attdu ångrar dig.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ledin. Den påminner om en som min kompis köpte till sina två troll. Den är kanonläcker.
Bilden är den som vi har och som ni ser är det kanonutsikt ut som Tudor älskar.
Att det inte finns något i fönstret beror på tiden då inget fick stå kvar på grund av en liten kattunge som sprang omkring. Idag finns dock krukväxter med silvrtejp under.
//Pia
Ja jag fattar itne varför vi inte köpte den, ringde dagen efter å givetvis fanns den inte kvar :S varför vi inte tog den då var för att vi hadde en sjuk Ada (dotter) med oss + att vi hadde hämntat en katt som fanns i bilen :P. Silvertejp den va bra det sak jag oxå köra med, just nu har vi väldit få växter eftersom Sture tror att han är supersmidig av sig och jag vart så himmla trött på att sätta samma växter om o om igen i nya krukor så jag kasta dom. Har ståltråd jag har runt krukorna men då kan jag bara ha en i mitten av fönstret dom har iaf fått vara där dom är. Tejpen måste ju funka även på lampor så det va ett bra tips där Puma :)
Sen jag satt tejp under ar inte en enda kruka gått i kras. Har en vas med tulpaner och visst har Thindra varit på den men inte vält den tack o lov. Jag fick tipset av min pappas fru då hon gjorde så när vi hade valpar. irländska settrar har ganska långa ben när de växer upp så det unde behövas och det funkar banne mig.
//Pia
ja du jag fick en fin lampa som mamma har haft jättelänge å hon tycket att eftersom jag har sakt att den är så fin så ska jag få den. Hon har itne sett det ännu men den har gått sönder :S jag har limmat hoppas hon inte ser den jag vågar inte säga något :P å givetvis va det ju smidiga Sture som hoppade upp å kaste med sina lurrviga tassar å krachilibang :/ Ada (6 år i sommar) gapade mamma nu har Sture tagit sönder din lampa jag såg hur han gjorde, jaha lekte han med den sa ja neee han kom å spang å så halka han å ramla ner med lampan under sig sa hon haha. Ska kolla vart jag har silvertejpen kan var i garaget

#18: Ja då dom mår toppen. Dom har ju bott här nu ett tag och det har gått framåt i raketfart för "lilla" Pika, jag kan lova att han lagt på sig och fått skinn på näsan. Vi har ju vaccinerat honom den 20:e feb och ska på återvaccinering den 21:a nu i mars. Puck har blivit kastrerad, vaccinerad och tatuerad den 20:e feb=) Han var som vanligt efteråt. Jag är glad för att jag fick denna möjlighet att få två jättefina grabbar. Barnen och vi älskar dom så mycket och vi kommer att älska och vårda dom till gud förbjude dom blir gamla och det är dags att gå vidare. Jag är så tacksam…*snyft* Är man blödig så är man=)
Kram!

Så fin!!!! Men du får nog ställa den i ett hörn….Annars så åker den nog ner! HAde en liknande förut, som Lena här inne fick av mig. Mina drog ner den på ett kick1 Men den var väldigt poppis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vi har köpt ett sånt här i grått. Längtar tills det kommer! Då får ni kanske se lite bilder härifrån med :)
Så söta de e grabbarna. Tänk vilken tur Pika fick som har en sån bror hos sig nu.
//Pia
Vilka gosetroll och jag förstår att dom gillar klösmöbeln. Roligt också att kissarna och ni trivs med varandra.
Vi har varit tvungna att förankra våra höga klösmöbler även att det går mellan golvet och taket. Det är helt otroligt vilken fart kissarna har när de leker.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren