Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 552 ggr
tussilago
0

tradera-auktion för öresundskatterna

nu finns det nya auktioner ute, se längst ner i tråden :)

nu ligger det en smyckesauktion på tradera till förmån för kks arbete med öresundskatterna (skapade en egen tråd så fler ser den)! sprid länken vidare och se till att det vinnande budet blir så högt som möjligt så kissekatterna får massa pengar!

kan lova att armbandet är både vackert och välgjort!!!

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=56642609

uppmanar samtidigt er andra att lägga upp auktioner för katterna - nog har ni något i gömmorna som ni inte själva behöver! tävlingen är igång ;) nu ska vi allt ragga kosing!

MorganP
0

Tussilago, mkt bra initiativ! Kanske fler kan lägga ut auktioner på Tradera till förmån för Öresundskatterna, lägg det då i denna tråd. Om så värt att uppdatera på KKS förstasida!

Morgan

Lena
0

Det var en bra idé! Vilket fint armband! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Mycke fint armband och bra ide´

tussilago
0

tack :)

ja, nu hoppas jag både på många bud och på många fler auktioner! att lägga upp auktioner på tradera är busenkelt och man kan inte förlora mycket mer än någon krona och lite tid. så kom igen nu och rensa lådorna!!!

tussilago
0

nu har jag ett bud på 51 kronor :)

kom igen nu allesammans - buda och glöm inte bort att lägga upp era egna auktioner så får katterna mer pengar :D

Erika91
0

Puttar upp!

Sidentass
0

Vilken toppenidé!

Själv måste jag dock sätta mej in i hur tradera funkar..är inte hemma på auktione varesig på nätet eller lrl men nog är det bra att dom finns!

tussilago
0

#7 det är faktiskt busenkelt. jag drog mig lite för det först men när jag väl började var det väldigt enkelt. för att kunna köpa behöver man eg bara registrera ett konto. sedan loggar man in och då kan man lägga bud. sedan kan man ju engagera sig ungefär hur mycket som helst med att lägga maxbud och söka efter andra auktioner och gud vet allt. men det löser sig allteftersom :) om man väl vinner budet så får man i 99% av fallen mail från säljaren om vad man ska betala in och på vilket kontonummer, och så enkelt är det :)

och när man väl vant sig vid köpandet så är inte säljandet så mycket lurigare :) fråga gärna så ska jag göra mitt bästa för att svara!

högsta budet ligger förresten på 55 kronor nu :)

MorganP
0

KKS Webbis lagt upp denna auktion på kks förstasida, hör av er om du kan lägga ut auktioner på Tradera eller på andra sätt hjälpa nödställda katter.

Morgan

tussilago
0

#9 super :) ger det pengar så lägger jag gärna upp fler auktioner!

alla: se nu bara till att sprida det utanför hittekatter så att det inte bara är vi som ÄNDÅ ger som köper :D

Denna kommentar har tagits bort.
tussilago
0

NU har jag äntligen lagt upp några nya smyckesauktioner. tipsa nu till alla ni känner, helst ska det ju inte bara vi som ÄNDÅ ger allt vi har som dessutom shoppar loss ;)

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=1454853&filtertype=0&sortby=6&catid=24

tussilago
0

puttar upp de här auktionerna igen också :)

essut50
0

har lagt ett bud på halsbandet i lila..Kyss

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lena
0

#12 Jättefina smycken Tussilago! :) Du är ju proffs på smycketillverkning!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

tussilago
0

#14 o, vad roligt :) är själv helt galen i lila…. :D

#15 tack så mycket, det är ju så roligt och det är ju superbra att kunna få in pengar från en hobby till en annan :)

essut50
0

#16 Jag med älskar lila..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

tussilago
0

nu är auktionerna för öresundskatterna avslutade, tre av fyra blev sålda och det blev 180 kr till kks :) betalningen går över på måndag.

MorganP
0

#18 Mycket stort tack för din hjälp Glad

Lena
0

#18 Jättebra! :)

//lena