Nykastrerad och sover sött
Lille killen!! Vilken ansträngande dag han har haft. Nu ligger han här hemma intill elementet på handdukar och vilar upp sig efter katreringen. Passade även på att vaccinera och id-märka.
Jag och sambon fick vara med under operationen vilket jag tyckte var jättespännande såklart eftersom jag ska utbilda mig till djursjukvårdare.
Nu har älsklingen sovit en timme sedan vi kom hem. Och än verkar han inte ha någonsom helst lust att vakna trots nos-buffningar från katt-kompisarna

Lilla kisse-vännen..så skönt att det är över..nu blir det lite vingliga ben först…o andra mssar tycker att han luktar vet!!
Men snart ska du se att han är full av bus igen:-)

Söt bild :)
Ja, jättegullig bild!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Aww vad gulliga : )
Men så söt bild.
Kompis som tröstar.
Lille fine gubben! Ser ut som kompisen undrar "vad fan ligger du där och drar dig för, vi ska ju busa nu".

Ja de andra har varit väldigt beskyddande och snälla mot den lille. När vi har grejat med honom, lagt över honom filt och sånt så har de andra två iaktagit oss noga så inget ska hända honom. Sååå sött!!
Lille Diesel sover fortfarande men vaknade en liten stund och försökte tvätta sig i baken…men han somnade igen mitt i tvätten vilken resulterade i denna söta bilden.
I denna ställnng sov han i en halvtimme innan matte tyckte alldeles för synd om honom och la honom e en mera bekväm sovställnng igen

Nu har han vaknat till ordentligt, han är fortfarande jättetrött och vill helst bara sova men han har både ätit och druckit och det har bara hänt en liten olycka,på handdukarna när han sov, sen har han duktigt vinglat iväg till lådan de andra gångerna
vilken liten sötnos, är nog snart pigg igen Maggan47

Hade tänkt vänta med att kastrera honom till början på nästa år. Finns ju roligare saker att ge sin kisse i julklapp hihi
Och så är han ju inte så gammal heller (snart 7 mån) Men har man börjat revirkissa i sängen och överallt så får man skylla sig själv, stackarn
Lilla sötisen då! :-)

nej, så gulligt :) ser ju ut som att allt har gått prima, härligt :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
ännu en som hört nötknäpparsviten sjungas på nära håll, lilla gubben Maggan47
Bra att ni tänkte på att hålla honom varm:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#15 japp, värme, svag belysning och lugn och ro…fast matte är ju lite utav en hönsmama så jag var ju där stup i kvarten och la över filten över honom så fort han rört sig lite och råkat sprka av den en aning
Idag mår han som en prins och har överskottsenergi till tusen, till husses förtret som jobbat natt haha
Men han ser ganska rolig ut. Hans vita bläs på nosen och hans tass är alldele gröna från tatueringsfärgen i örat. han har väl försökt tvätta bort det i natt hihi