Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 833 ggr
Ciiviic
0

När ni saknar dom som mest?

När saknar ni era hjärtan som mest?

Vad gör ni när ni är utan dom???
Jag och min sambo gjorde slut i förra veckan, oh  jag har träffa mina små hjärtan  1  gång sen dess, och  jag håller på och klättrar på vägarna. : ( .

Den gången jag fick träffa dom var i söndags när Freeya flyttade : ( . va liksom inge kul …

Som idag när jag var på IKEA och kollade på lite nya soffor och grejjer allt jag tänkte på var katterna om dom skulle ha sönder det lät , eller tyckte illa om det.

Jag måste träffa mina små tjejor snart : ( .

Vad gör ni när ni inte har dom nära er ?????

Wiizy
0

Åh, men ska ditt ex ha katterna föralltid? Eller ska dom bo med dig eller?

Jag förstår att du saknar dom. tja.. nu har jag inte katt längre, men på den tiden jag hade det såg jag alltid till att.. jaa… kolla på bilder m.m, visst det värker ju att se bilder, men ändå. sedan får man väl fantisera, lossas att dom är där, även om du innerstinne vet att dom inte är det.. jag vet faktiskt inte! *en aning panik*

Ciiviic
0

#1 - Nej, eller våran gemensamma katt ska det. Sen ska våra stödisar bo med mig, när jag väl hittar någonstans att bo.

jag kollar på bilder, men det funkar inte, Svea hade till och med vart så snäll och lagt en boll i min väska :O Men den åt hunden upp :S

solweig
0

om vi skulle separera så skulle vi ha delad vårdnad om katterna.. om han inte skulle gå med på det så skulle jag slå ihjål honom, det vet han. men hoppas att du hittar en bostad, så ni kan ha delad vårdnad om katterna.

JosephineF
0

Ord och inga visor Solweig =)

Ciiviic
0

#3 - Aaah , men får ju hem stödisarna när jag hittar eget iallafall : ) det är skönt det : )

Men sen när det blir, ja..

Efter regn kommer solsken :P

Simson
0

Heja Solweig!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Vad tråkigt för dig!!! Jag kan inte ens föreställa mig att vara utan katter. Jag hade delat vårdnad om min son. Fast det var skönt att vara ledigt saknade jag honom extremt. Skulle det inte finnas en enda katt här skulle jag mår riktigt dåligt. Trots all kiss, bajs, katthår, smuts, fästingar, massa med mat, trasiga föremål, revor i soffan osv:)

Hoppad du får snart tag i ett nytt boende och får dina katter och din ro tillbaka.

Många styrkekramar!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ciiviic
0

#7 - Ja det känns som man förlorat sina små bejbisar : (

Taaaaaaack

essut
0

Åh va ledsamt för dig. Men hoppas du hittar någon lägenhet snart det borde inte vara omöjligt i Västerås. Annars finns det massa lediga lägenheter här i Kungsör..

Hawknestgrove
0

Säkert att ni inte kan komma ihop igen då?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Förstår att du saknar dom! Ett hem utan katterna är inget hem…

Faxlin
0

Förstår din saknad. Håller tummarna för att du snart får ett eget boende och får dem till dig igen.

Skickar styrke kramar, jobbigt att separera med ju.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#9 - det är skit svårt att få tag i en 1 el 2 här… Ja får väl kolla runt lite på andra ställen : )

#10 - Neej vi kmr inte att bli tillsammans igen !

#11 - Så sant

#12 - Taack : )

Klasson
0

Men??! Nu har jag missat totalt..

*krama vänen*

Klart du ska ha hem katterna…

CarolineO
0

Jag kastade ut mitt ex huvudstupa och behöll katten!

Ciiviic
0

#14 - jorå så fort jag får tag i en lgh så får jag 2 : )

#15 - Aah mendet är hans lgh :(

essut
0

Kolla runt på andra orter nära Västerås. Köping finns det oxå lediga lägenheter.

Ciiviic
0

#17 - finns de ngt hemsida för köpings fastighets grejjer, alltså dom som hyr ut ??

CarolineO
0

Strunt i det! Åk dit och hämta katterna i så fall!   =0)

Ciiviic
0

#19 - Det är lite svårt, skulle jag hämta katterna , så skulle dom få flytta runt massa, tillsammans med mig, och det är inte så bra för dom. Vet att dom har det bra hos honom.

CarolineO
0

Ja, det är sant…Jag missade att du inte hade hittat ngn ny lägenhet… Snällt av dig att du tänker på katterna i första hand.

Ciiviic
0

#21 - Okay :) .  ja dom är mina sessor så : ) .

kattlover
0

Vad jobbigt för dig Ciiviic!  Du verkar sakna katterna mer än sambon? :-)  Det låter som ett gott tecken!  Lycka till med lägenhetssökandet!

Jag har väldigt svårt att vara utan våra katter.  De gånger man är bortrest så saknar jag dom mest morgon och kväll. På morgonen kommer de båda 2 när de hör att vi har vaknat. Gösta kuttrar och ska berätta vad han har gjort hela natten och Pipen piper förstås… i högan sky.. Hoppar upp i sängen och piper att han är hungrig och att ingen har gosat med honom  på heeeela natten och det är så synd om honom.  :-)   Och på kvällen när man ska gå och lägga sig så är det så gott med katter som svansar runt benen och åtminstone en som vill somna med oss i sängen.

Ciiviic
0

#23 - klart jag saknar han med lite smått så där ; )

Men min katter är endå  dom som finns där till 100 % även om dom själv inte vill :P … Det är mina små bebisar.

anebit
0

http://www.kbab.koping.se/  Köping  4 mil från Västerås

http://www.graflunds.se/      Eskilstuna 4 mil från Västerås

Såg att det finns 2 rumslgh i båda städerna lediga.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ciiviic
0

#25 - Ååh tack, ska genast kolla :D Woohoo

essut
0

#26 Ring och hör oxå, fastighetsbolagen brukar ha mera lägenhet som inte står på internet. Det sa våran när vi ville flytta hit till Kungsör och det stämde..

Ciiviic
0

#27 - jaa det ska jag absolut göra : )

Ni är såååå snälla : )