Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 830 ggr
sofia85
0

Ang dessa kattkalendrar

Jag har hört en sak om kattkalendrarna och undrar om någon av er vet. Min kompis sa att hon hört att man kunde beställa kalendrar med sina egna kort i och allt gick till något katthem. Hon mindes inte vilket. Vet ni vilka företag som gör detta?? Alltid kul om man kunde ha kort på sina egna katter :) och ändå ge allt till ett katthem…

Sidentass
0

Det vore verkligen roligt..men jag vet ingenting om detta..någon annan?

Hawknestgrove
0

Puttar upp, för det låter ju jätteintressant….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Det tyckte jag med…har massa fina kort på mina katter som skulle passa perfekt!

Lena
0

Idén låter ju suverän, har dock inte hört talas om det tidigare.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sofia85
0

Typiskt :) ja ville ju ha en sån… tänkte att nån här inne måste veta…

Jenna-Gun
0

Här kan man göra egna kalendrar.

http://www.extrafilm.se/calenderinfose?gclid=CMev94WEgJACFQQ_MAodlF9ypg

Jenna

Fast så får inte katthemmen in pengar.

sofia85
0

Ja har varit inne på alla sidorna med foton ja kunde komma på men ja ville ju at pengar skulle gå till katter :(

storAnnette
0

Om man själv beställer kalendrar får man själv se till att sälja dem och ge pengarna (eller överskottet) till katthem.

Jenna-Gun
0

Ja det är ju en bra idè

vanessa
0

Charmen med att skaffa katthemmens kalendrar är bilderna på katthemskatterna som räddas. Ens egna katter ser man ju dagligen ändå :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

essut
0

Du har helt rätt Vanessa,man ser sina egna katter dagligen..Skrattande

evamojje
0

jag har lite svårt att se att ett företag kan göra kalendrar för nästan ingenting eller gratis. För det blir det ju om allt går till ett katthem.

Ja jag e en glädjedödare men jag får det inte att gå ihop *L*

Sen är ju som sagt charmen med våra kalendrar från katthemmen att det är våra katter på bilderna med deras levnadsöden i texten.

Tror nog att om du vill ha en kalender med dina egna kissar så får du göra en sådan genom länkarna ovan *L*

//Eva

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Tezza
0

Håller med Vanessa! Kul att se lite nya ansikten oxå plus att det är väldigt intressant att läsa om dem!

Jenna-Gun
0

Ja de är underbara era kalendrar.

Har köpt två från vardera katthemmen.

Mina julklappar till nära och kära.

Så jag gör inga själv.