Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1275 ggr
Jenya
0

Jourhem åt en prinsessa ;D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min sambo bestämde oss för att skaffa katt. Vi har en som vi bestämt oss för att ta in permanent men han har fått lite förhinder och har ej fått kommit hit ännu, men vi bestämde oss även för att ta in en till som behövde värme och kärlek. Hon är helt underbar, första stunden gömde hon sej under badkaret, men sedan kröp hon fram och gick runt och jamade och letade efter sina syskon skulle jag tro, men nu ligger hon och myser på soffan, trampar på tagentbordet och tittar på tv med oss. Hon är verkligen helskön :)
Jag bara älskar hennes mönster i ansiktet.

JosephineF
0

Åh vad söt hon är!! Mer kort! =)

Hawknestgrove
0

Åh, så lik hon är ebbis!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

En så söt prinsessaKyss

Sidentass
0

Men åhhhh vilken vacker o söt liten prinsessa!!!

Så gott att skönheten fått komma hem till er..hon ser ju ut at må hur katteligt gott som helst juh:-))

Jenya
0

#5 hehe tack! :) Ja hon är en riktigt mys! Så otroligt go. men hon jamar fortfarande en hel del, kan det bero på att hon ropar för att hon fortfarande letar efter sina syskon? Kändes lite att man bara tog med sej henne när man åkte. man ville ju i alla fall ta med en till, och sen när man kom hit och hon verkade leta efter alla dom andra katterna kändes det ännu mer. få hoppas att hennes lekkompis kommer snart :)

Ciiviic
0

Aww vilken goooos : )

anebit
0

Åh så vacker hon är sötnosen!  Kyss

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenya
0

Tack! det ska jag genast framföra till damen :D

Wiizy
0

Aww, vilken sötnos! ;D

Jenya
0

Wiie här komme rnågra bilder till. hon är en riktigt mysare :)

Jenya
0

En närbild, mönstret i hennes ansikte är verklgien fint :)

Jenya
0

Och en som framhäver hennes vackra ögon! sisa bilde :)

emjon
0

Vilken liten goding som verkligen njuter och ännu bättre blir det när lekkompisen kommer. Kan aldrig se mig mätt på när två kattungar leker och busar för det är helt underbart.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Alexej
0

Jättefina bilder av en jättefin katt!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Hon är verkligen otroligt fin!!

Simson
0

#13 Det ser ju ut som att hon bitit tag i "svansen" och har den i munnen…en vit svans hon håller i…vad vacker hon är!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Ciiviic
0

Hon är verkligen vacker…

När får du hem den andra katten ??

Jenya
0

Tack allihopa :) *pojkvännen säger till henne: du är verkligen jättefin, det tycker allihopa* :D Vi har kommit på ett namn åt den lilla krabaten nu. Eyla, arbetsnamnet på deras sida är Adina.

#19 Jag vet inte riktigt, han har precis kastrerats och när hon skulle köra hit honom i måndags så hade såret gått upp och hon vara tungen till att besöka vetrinären med honom, hon skulle in med honom idag och kolla så allt var bra så jag väntar på att höra av henne så jag fick höra hur det gick. Hon ska verkligen ha en eloge för att hon har tagit så bra om honom! Hon verkar nämligen ha full upp. Så jag skulle chansa att han kommer hit när såret är läkt och när hon fått lite tid till att andas. *Kan knappt vänta* Han är så fin!

Alexej
0

Från vilket katthem kommer de?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenya
0

Eyla Har vi fått igenom Örebrokatthem. Funderar på hur det ska gå med att bara vara jourhem, kommer ju aldrig kunna lämna bort henne jue. Men vi hade planarat att ha Phoenix permanent och sen ha en "öppen plats" där vi kan ta in en jourkatt i taget. Men jag kommer ju så fastna för alla. Och Phoenix Kommer från en privatperson som har tagit hand om honom, men som inte kan ha kvar honom därför söker han ett permanent hem.

Alexej
0

Det finns många här som inte kunde slitas från sina jourkatter…Samtidigt är det jätteviktigt att det finns jourhem!

JosephineF
0

Ja, jag behöll ju första jourkissen Grynet.. Generad Det är lätt hänt..

solweig
0

jag hade lasse som jour. men kunde inte tänka mig att lämna honom ifrån mig. min dotter hade också en jourkatt( tilda) hon kunde inte heller lämna bort  henne. så både jag o hon adopterade våra missar.

Issa
0

Ayla är en av de 33 missarna som räddades från Julita. Jättesöt var hon. Ser ut som hon skulle fått en vit trekant mitt fram som dom brukar ha, men så råkade den hamna lite på sniskan!Skrattande

Jenya
0

#26 hehe ja! man det var lite svårt att bestämma vem som skulle följa med hem, man ville ju ta med allihopa :) Hoppas att vi får hit Phoenix snart så hon slipper vara ensam katt här. komma från en så stor familj och sen vara enda katten måste kännas tomt.

Jobbar du med katthemmet här kanske? :)

MelindaS
0

Vilken vacker katt!!!! Helt underbar var hon!

Är jättefint av er att ställa upp som jourhem. Det behövs! Men det är lätt att stödisen stannar hos en hehe. Jag började som er. En katt permanent Lizzie och sedan en stödis åt gången tänkte jag. Så blev det att en stödis stannade, Prince. Och så var det plötsligt två permanenta och så kom en ny stödis. Och så blev det även så att en stödis till stannade, Ronja. Så nu har jag tre permanenta katter och en stödkatt Persilja som jag inte vet om jag kan slita mig ifrån. =)  

Kramar

Issa
0

Japp, det var mig du talade med först.Flört

Jenya
0

#28 Haha! Jag vet hon är helt Underbar, vad man än fösöker säga så vill hon bara gosa, om man försöker ta bort ögonbajs, fotografera henne eller klippa klorna. en riktig mysprinsessa :)
Men vi vill kunna ta in fler katter som behöver jourhem sen och om det då är någon fin familj som vill ha henne så vet man i alla fall att hon kommer till ett bra hem plus att man vet att en annan katt få chansen om man kan ta in en till sen. 

#29 Ja! vad roligt! :D Hon är verkligen helt underbar katten! Hon har stängt av min dator en gång och msnat mina vänner lite ;) Hehe.
Räddades från Julita? Var den inte en äldre gubbe dessa katterna kom ifrån? Kan inte komma i håg jag hört det namnet nämnas tidigare?

Ciiviic
0

Jenya - Okay : ) .. Jaa han kmr nog få det toppen hos er : )

karins
0

Jenya din söta jour prinsessa är väldigt lik min MozartFlört

Jenya
0
Alexej
0

Här står det om Julitakatterna. Kanske någon mer som kan ta en skönhet därifrån?

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=25f50e28-0162-4eab-be0a-086f3f80f56b

Jenya
0

Idag tvättade hon mej på halsen,  jättelänge :) så mysigt att bli ompysslad av sin kisse :)