Åtta kattungar för 100:- på eniro
Hej alla!
Man upphör aldrig att förvånas. Annons från Skåne. Fanns det inte någon bevakningskedja här på Hittekatter? Undra om de ändrat inlägget nu för jag har för mig att det tidigare stod att man fick alla åtta för 100:-
Länken blev lite lång och konstig men den är läsbar i alla fall.
Finns på köp& sälj, Eniro.
Mitt svar: Önskar er lycka till med kattungarna, men kanske dags att kastrera mamman? Alexandra
Men vi har slutad med att skriva ut annonser här. Risken är stor att de få för ovänliga svar härifrån och det hjälper inte katterna då.
Och sedan kan det bli problem med PUL, personuppgifter, därför måste jag tyvärr ta bort länken.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vi betar av Blocketannonserna, vet dock inte hur många som fortfarande är aktiva. Jag har hand om Västernorrland, och det brukar inte vara särskilt många kattannonser på eniro häromkring.. Och ärligt talat tror jag många av oss blir utmattade på bara Blocketannonserna.. Det finns ett flertal som har flera områden att täcka så jag misstänker att Blocket är det enda vi orkar med..

Hej Alexej!
OK, bra att du är alert ;-). Får nästan lust om det hade varit så att jag haft stödhem som kunde tagit hand om dem att köpa alla åtta för 100:- samt när det väl var avklarat förklara ett och annat för säljaren.
Så då söker jag alltså nu efter ett eller flera stödhem som kan ta hand om dessa små liv.
Ja, katter överallt! :(
Jättebra, om du kan hjälpa till där. Åtminstone med några tips och råd.
Att folk inte lär sig att en kastrering löser så många problem. De slipper såna annonser då för alltid.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JAg erkänner, jag har inte haft tid att ta i Blocket på länge….JAg vet inte, hur många av oss som är på listan, som orkat fortsätta, det är väldans påfrestande. men jag kan inget lova, men jag skall försöka hinna med mina bitar….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja, Gunilla, dte är påfrestande.. Jag har ju själv mått krasst senaste tiden så det blev till att ta igen några veckor.. =/

Jag mailade faktiskt för några dagar sedan, dock som intressent eftersom jag är för feg för att gå rakt på. Jag ställde diverse frågor om ålder etc
Fick som svar "Out of office" så kattungarna finns sannolikt vid något företag i Malmö. Hade KKS haft tillräckligt med stödhem i fr a Skåne och i detta fallet Malmö så hade vi kunnat hjälpa allihop och företaget hade kunnat visa sin tacksamhet genom att skänka en helst större gåva till oss.