Nu har jag återigen nya små :)

Gulliga små hårbollar. Så söta så!
Så skönt att veta att de är i goda händer hos dig.
Gos på smånosarna från Pelusa och kissorna
Den ena kissungen sötare än den andra.
Vlir så avis, men det går inte ha kisseungar här.
Jenna

Åh vilka sötnosar du har fått.
Nospussar från Milou och Pontus till dig.
dom var urläcra. vet att dom har det bra hos dig. nospuss från lasse.

Javisst är de söta!
Jag har en fråga till er kunniga härinne. Kvinnan som lämnade ungarna sa att de är 10 veckor, men jag har vägt dem och de väger runt 750gram. Inte väger väl 10 veckors ungar så lite? Eller? Hur gamla tror ni att de är?

puttar upp för frågan skull

#7 nej det tror jag inte. Eller kanske om de inte fått tillräckligt med mat och/eller har mask för en 12 veckors ska ligga på över kilot om den fått all mat den behöver.
men vilka sötnosar, och hoppas paret ifråga faller för lillkissen, eller 2, och vem skulle inte göra det kram Maggan47

Jadå, paret tingade Joella!
De hade adopterat två katter från Örebro Katthem förut och nu har den ena av dem gått bort så de ville ha en ny kompis till den som är kvar. Jättesöta människor var det.
Jag funderar på att behålla en av killarna själv men jag får inte, får inte, får inte… hahaha. Svårt att stå emot!
Har kommit fram till efter diskussioner med andra på katthemmet att de är nog mer 8 veckor än 10.
förstår att paret föll för söta Noella, och förstår kattungesuget
killarna är ju så söta Maggan47

Förstår att du vill ha en av kattungen till din egen.
Men ibland måste man avstå tyvärr..Fast om du verkligen vill ha en så tycker jag du ska ska ta hand om en.
Svårt beslut… Men får kattungarna bra hem, så har du å andra sidan plats för små frusna tassar igen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här går det undan må jag säga!