Hitta Hem 10 - vad handlade det om?
Missade hela programmet då jag jobbade sent. Är det någon som har lust att berätta vad det handlade om ikväll?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Det handlade om hunden Angel som kom till hundstallet, fullkomligt svulten. Smalare än något. Sedan så handlade det om katungar som hittats i Täby där jag bor. Anna från Djurhjälpen åkte dit med fälla och sedan fick hon som bodde där fånga in dem. De var alla skygga. Tur att du inte såg det. För mamman var vit semihårig, och en av ungarna var vit. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Sen får vi inte glömma inslaget om Borzoi-vovven, som var rena rama solskenshistorien. Så vackra hundar, men ack så svårplacerade. Matten hade blivit allvarligt sjuk och överlåtit hunden på hundstallet
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#1 Det var nog tur som sagt att jag inte såg dessa gullegrisar. Vit katt ja det är något visst som sagt. Min mamma hade en vit katt innan jag kom till världen. Hon talade alltid så varmt om den och grät när den gick bort. Det är nog därför de blivit mig så kära tror jag. Sedanh ar vi ju vår kära Linus. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"