Katt grymt plågad till döds.
Vad är det för låga människor som gör något sådant mot ett försvarslöst djur? Känner mig maktlös och illa berörd..
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/nordnytt/katt-grymt-plagad-till-dods
rip lille kisse. du har kommit till en bättre plats nu.
Fasansfullt! Lilla katt ❤️
Fy f---n!! Håll era katter inne till dess att dessa förövare har hamnat bakom lås och bom.
Stackars kisse!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Här skriver Wikki om händelsen i Wikkibloggen: Det drog ett mörker över norr.
Det är tydligen inte den enda katten som plågats uppe i Öjebyn. En liten by utanför Piteå. Verkar som händelserna i Göteborgsstadsdelen Göteborg går i repris. Det är nu ett år sedan kattplågaren for fram. Den gången var det en svårt psykiskt sjuk 16 åring som löpte amok. Undrar vad det är som gör människor till sådan onda monster.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ingen som hört något nytt om detta! Hoppas vid gud att den/de skyldiga åker fast!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Här finns en artikel om detta hemska. Tydligen har fler katter i området utanför Piteå attackerats.
http://www.kuriren.nu/nknyheter/kattplageriet-polisanmals-7541871.aspx Man kan kommentera artikeln.
Hoppas de skyldiga kräken åker fast!!!
Prövar här med. Flashback moderatorerna tog bort mina inlägg om den plågade katten utan att ge någon som helst förklaring. Jag går inte emot deras regler heller. Finns det någon annan här som har ett konto på Flashback och som kan skapa en ny tråd om detta? Minns att Flashback medlemmar hittade den förr kattplågaren i Högsbo Göteborg förra året så därför tycker jag det vore en bra ide att lägga ut en tråd om denna kattplågare med. Någon som har konto på flashback och som kan lägga ut en tråd?
Är inte på Flashback. Men det stämmer att det var en grupp av några anonyma personer som löste fallet med kattplågaren i Högsbo förra året. De samarbetade med Polisen.
Konstigt att du fick din tråd borttagen. Där brukar ju allt få skrivas om man bara håller sig till reglerna.