Hjälp, vår katt är en datanörd! :)
Här ligger Mollie hela kvällarna när lillhusse spelar dataspel, är hon inte för söt? 

Oj, vad trött jag blir, det är jobbigt att LANA hihi 

Sån härliga bilder!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jättehäftigt! En liten ko-kisse!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh, vad gullig Vanessa! vilken fin bild :)
Någon mer som har datanördar till katter? 
Mina katter har ingen plats mellan skärmen och tangentbordet :) så dom går inte emellan heller.

min Bruno han kan han…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Min Bosse är en troo datanörd. Särskilt när man skall skriva inlägg. :D
#3 Tänkte detsamma! Snygg rygg!
Min Bosse är en troo datanörd. Särskilt när man skall skriva inlägg. :D
#3 Tänkte detsamma! Snygg rygg!

Ja, hon är komönstrad Mollie, lite ovanligt faktiskt 

Åhhh vilka goa datakatter ni har:-)
Två av mina katter, Bamse o Lassie kommer gärna upp här när jag sitter vid datorn..Bamse gör allt för att få all min uppmärksamhet, medan Lassie gärna sätter sig i mitt knä, då vill han att man ska klappa på honom istället för på tangenterna..:-)

Nu har Mollie tröttnat på datorn men innan vi går och lägger oss så måste hon ta en nypa luft på balkongen, där sitter hon i godan och drar in kvällsdofterna (lika söt igen hihi 
(Hamlet var väldigt lik Mollie förresten :)
Godnatt på er önskar vi i Norrköping!

önskar att mina kunde vara lite mer datanördiga. Här hemma gör kissarna allt för att få iväg matte från datorn :S (favoriten är att dra ut nätverkssladden)

Ibland blir man alldeles matt och måste vila när husse kört färdigt. Förstår inte att han kör inomhus, trodde man bara gjorde det där ute. Fast hussar kan vara lite komplicerade tydligen. Matte tycker att husse är jobbig som kör, för hon tycker inte om ljudet. Säger att det är tjatigt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#17 hehe den bilden var helskön, dom är för goa dom små rackarna 
Ja, visst var dom lika, Ingela? =) Mollie och Hamlet =) Våra kossor =)

Ja, det är dom Jossan
Mollie hälsar till Hamlet att hon tycker att han är en riktig snygging! 

Ängla gillar datorer, och då gärna kattsidor. Såklart. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Tvspel är rätt OK det med tycker Bruno…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#20 Hamlet hälsar tillbaka att det har hon alldeles rätt i ;)

#18 och #21
Lite jobbigt att läsa på skrämen dock med en massa tassar och svansar som hänger ner… :P
Kul tråd
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Självklart så måste man vara med när matte fixar med bilder på en själv. Vill inte att hon manipulerar dem. Fast jag var liiite trött.
Måste säga att byta från den sköna skärmen till en platt sak inte uppskattades i början. Men sedan så insåg jag att det var rätt skönt att ligga bakom den och täppa igen fläkten. Varmt, mys. /Findus

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Här är min kompis katt.

Här är min
datorkatt.