Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 714 ggr
MorganP
0

AKUT! Amma Kristianstad sökes!

Hej!

Tre upphittade kattungar i Kristianstad söker akut surrogatmamma eller person som kan stödmata. Är enligt utsaga ca tre veckor gamla. Kan du hjälpa så hör snarast av dig. Tass på förhand!

Hawknestgrove
0

Puttar upp för bebbarna!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Puttar upp

MorganP
0

Som uppdaterarare till andra personer i verksamheten är livet inte lätt…

Ungarna är inte 3 veckor unga utan enbart veckogamla och därför ärendet att finna amma eller någon som kan stödmata ännu mer akut, någon…, någon?

Alexej
0

Har du lagt ut det på diskussionssidan på katter.nu?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Åhh detta är ju så viktigt att någon amma kan hittas..själv skulle jag endast kunna försöka flaskmata..men bor ju i Linköping och då blir det svårt…sen vore naturligtvis det bästa om dom fick möjlighet att dia på en kattmammas spenar..

nu är det jag som håller hårt i tummarna för dom små liven..och puttar samtidigt upp tråden..

Alexej
0

La in det på kattprat nu, där finns alltid många kattvänner!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Landfreak, är du med på mailinglistan kattprat.nu? Fungerar den? Jag har varit med länge,men har inte fått kontakt med listan trots flera påstötningar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

#6 det var en ny sajt för mej…måste testas härifrån också..trots att man inte har tid med allt…vi fortsätter att hålla tummarna för dom små liven!

Puttputt!!

Naquita
0

hur går det med de små liven?

Erika91
0

Jag undrar också hur det har gått?

Nyfikon
0

Hej!

Min lilla Sigrid fick en, och endast en, kattunge den 1:a augusti. Och pga att min mamma näst intill hatar djur så har de bott i garaget sen dess. Om det krisar kan hon kanske ta någon? Jag vet inte riktigt hur sånt där går till, men accepterar katter andras ungar än dess egna? I så fall kanske det skulle funka ..

Sidentass
0

#11 Ofta accepterar kattmammorna även andras ungar..för några år sedan hade jag en hona med ungar…så provade vi att låta en mammalös liten kisse på ca 2-3 veckor komma till henne..efter att vi gnuggat nykomlingen med mammans egna ungar  tog hon emot henne som om hon varit hennes egen..så visst tror jag att det är värt att prova!!

Djuren är så fantastiska…

Erika91
0

Men vad är kattungarna nu?
Någon måste ju stödmata de nu?

Erika91
0

#11 Bor katten i garaget? :O

Alexej
0

Kattungararna är bara en vecka gammal, titta under

http://www.kattforum.se/viewtopic.php?t=119547

Nyfikon, det här är jätteakut. Hör av dig till Lena eller Morgan som vet allt om det här och skulle kunna ge dig bra tips hur man gör.

Alexej
0

Nyfikon, var bor du?

Alexej
0

Nyfikon, maila till alla@kks.nu om du vill hjälpa till.Glad

felidae
0

Hur går det egentligen?

Erika91
0

Undrar också hur det går!