Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 737 ggr
Naquita
0

Åker till GBG hela helgern!

så vill ni mig ngt Pma lr maila greenie_emma@hotmail.com

HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA,FÖR DET SKA JAG HA:D

ska bo på vandrarhem med 3 vänner, ikväll ska vi äta ute o gå på bio,på vägen upp ska vi stanna vid ngn strand o bada..imon shoppa o utgång på kvällen,söndag liseberg o hem på kvällen/natten hihi

Bajj!

martdat
0

oo, bada,, hoppas det blir sol då, jag har doppat mej en gång i år det var kaaaalt!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Ha det så jättekul i Göteborg! Det är ju min gamla hemstad, fast nu jobbar jag bara här vilket innebär att jag befinner mig i Göteborg på kontorstid.

Nu ska det bli fint väder också vilket kommer att göar vistelsen så mycket bättre. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Ha det så bra i GBG nu! Ska bli sol har jag hört. strand och bad låter härligt!

JosephineF
0

Ha så mysigt! Hoppas du får vädret med dig! Slappa och ta det lugnt, det är du värd som du jobbar med dessa hemlösingar!

Naquita
0

kom hem halv två inatt..gääsp..fast resan tog 5 minuter,slocknade direkt näre jag satt mig i bilen..*S*

Vädret var KANON hela helgen, har haft skitskoj:D

Alexej
0

Bra att du slapp köra…5 min mellan GBG och Ronneby?Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#5 Vilken tur att Göteborg visade sig från sin soliga sida och att ni hade kul! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

#6 haha för mig tog den iaf 5 minuter,inte för de saom var vakna:P

ja,vi hade verkligen tur med vädret^^

vanessa
0

Men jag ska ju dit till nästa vecka, kunde du inte ha väntat så att vi kunde träffats också :-). Men skönt att du hade det bra, och att vädret var på din sida. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Men mig träffar du! Någon mer?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Vad ska ni göra?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Tja, jag vet faktiskt inte, bara ses! Som jag fattar, så kommer Vanessa ner på eftermiddagen, så det blir väl en liten snabbträff för min del. Men det ger sig. Skulle vi inte ut till Miranda?

vanessa
0

Ja, det ska bli kul att träffa dig Gunilla. Sedan ska vi till Miranda. På fredagen ska jag träffa Lena på fika. Det är vad jag hoppas och planerar i varje fall :-). Kul att träffa hittekattsfolk. Sedan om jag har tur och en snäll man så ska vi ner till Skåne i höst. Då kan man passa på att träffa folk där. Rena "möte ifokus" forumet. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Ser fram emot det jag med…..