McDonalds familjen
Jag hoppas att ni kommer ihåg McDonalds familjen, som Karin, Morgan och jag fångade in. Här är lite nya bilder på ungarna i alla fall. Mamma Maxime och "pappa" Zeke ska kastreras i morgon. Håll tummarna för att allt går bra!
Läs mer om dem på Katthemmet Kompis blogg.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#2 Ser ingen Katta =/

Så, nu är prinsessan på plats! 

Fina katter och så skönt att de fick hjälp!

Dom har växt! Så roligt att få se sötnosarna igen! 

Javisst kommer jag ihåg denna familj. Jag var en av dom som oroade mej halft ihjäl. Är så glad att dom nu är inne och kommer få en värdig framtid!
Jättesöta är dom med! ;)

Jättesöta är de! :)

Så underbart att ni kunde hjälpa dom här missarna..dom är ju bara så vackra!!
Nu håller vi tummar o tassar för att kastreringarna ska gå bra, men det brukar de ju göra:-)
Va söta de är!! Håller tummarna att kastreingen går bra!
Min Stefan fick idag ett MMS (bildmeddelande på mobilen). En av hans kompisar var på ett glasbruk i Småland där de hade en insamling till Katthemmet Kompis. Fotot föreställer när kompisen stoppar ner pengar i "bössan". Tycker att det var så gulligt eftersom de inte är ngr kattvänner direkt men de vet hur mycket katter betyder för oss
Så lik Milo är ebbis! Samma lustiga teckning på nosen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Marieborg: Det måste vara Målerås glasbruk, för där jobbar Sonny, Marithas man. Kul med reklam för dem! Ja, visst är de söta, ungarna alltså. Jag vill ha dem allihopa!

Oj, vilka sötnosar!!! Tur att ni kunde hjälpa dem. Som Karlskronabo vet man ju att just McDonalds måste vara en av de värsta ställena för katter att bosätta sig på. Omringat av stora vägar…

Anniii: Var i Karlskrona bor du?

Mitt i stan (tyvärr)…

# 16 Aha, ok. Men varför tyvärr…?

Vill ju bo i hus med kattgård! 

# 18 Såklart. Lycka till med kattfångandet ikväll…
Underbara kattungar! man blir ju gråtmild av lycka att allt har gått så bra. Himla bra jobbat av er alla tre samt Katthemmat Kompis!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"