Katter med kks leksaker
Det är därför mössen blir så poppis efersom det är katter som varit med och gjort dem! :)
Tyvärr har jag ännu inte lyckats fånga det hela på foto. Får bli ett foto-uppdrag framöver.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Haha nemen gud va sööt Ludde är med kks- musen :) En härlig bild :)
#2 Ivar-Loo var också söt :)

Ivar-Loo verkar verkligen gilla Humlorna. Såå gullig han är ;-)
Mer bilder!

jag fick kuvertet med leksakerna igår o när jag kom hem var kuvertet uppslitet o leksakerna borta. jag har hittat bollarna men inte humlan.. så katterna älsakde dem från första stund…

#5 hihi!! Matte skall vara hemma när "vi" får post! Annars öppnar vi posten själva! Kan-själv!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
ha ha ja det var väl deras post så givetvis öppnade det själva.
//Pia

#5 Haha, de blev tokiga i det då :)

#5 Vilka kloka katter, öppnar sin post själva. :-) Undrar om humlan flög iväg……
#5 Jag skickade kuvertet så jag vet att humlan fanns med, bara leta ;-)

Hihi, Anakin, kul att de gillar mina humlor! Känner igen dem på de gröna ögonen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Idag hade kissarna plockat fram humlan efter resultatlöst letandeför mig.. den var ju bara så söt =) förstår att de gömt den för att de velat ha den för sig själv..

Gunilla .H har du gjort humlorna med gröna ögon? isåfall så tackar Zorro o puma dig för deras fina humla…
Japp, de med illgröna ögon och små tofsar till känselspröt är mina….

Fina humlor Gunilla! Speciellt vingarna :-)

Vilka gulliga kisar du har Anna77. och så roligt dom verkar ha med leksakerna. Kul att se

nu har humlan landat här hemma.knasig som jag är la jag den i hyllan tänkte i min enfald att dom får vänta, men sammarbetet är underbart i detta hus, skalman drog ner den vart eter måns lekte med den mest hels tiden

Söta Måns…en sån go kattkille! och vilket samarbete det må jag säja :-)
Mer bilder

Reser bort ett tag, utan dator och puttar upp tråden.

Putt Putt

PUTTELIPUTT…….

Detta är Julian. Han tycker att kattsängar skall ligga upp-o-ner och att man skall ligga under dem och inte ovanpå. Han är lite annorlunda. Däremot så gillar han Tiger och KKS-möss. Musen är det lilla röda mellan Julians tass och Tiger.
Indy har redan käkat upp huvudet på en annan av mössen! 

MER BILDER

PUTT-----

Puttar igen.

Puttar igen.
Haha, KArin, hur länge tror du den plantan lever om kissarna får sy på den? De ligger ihjäl den!

Bra fråga Gunilla…..Hm……har funderat en del på det. Kanske en piggatrå runt eller elstängsel…något ska jag fundera ut
#33 Du får besöka Kattbiten i centrum, för länge sedan hade de någon typ av mojäng som aktiverades när katten kom förbi, "pssst" eller liknande hette den. Användes bl a till att sätta ut på tomten om man inte ville ha grannarnas katter springande på den. Kanske de har kvar den i sortimentet :-)

Tack Morgan. Ska ta en tur till Centrum och kolla in på kattbiten. Har torkat en del av det. som jag skrev i Gunillas inlägg om kantnepet. Det blev 2 plåtar bakad kattmynta, luktar jättegott
Kul bilder i den här tråden! Blir som en dokumentär i still bilder!
På tal om kattmynta kom jag att tänka på ett inlägg som Vanessa skrev om en trädgårdsmästare någonstanns som gjorde en plantering med kattmynta av misstag och fick hela grannskapets katter i rabatten. Inte lika kul för alla kanske, även om jag hade gillat en sådan…. Han fick visst bakläxa av sin uppdragsgivare om jag inte minns fel.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Pyssas grav har två plantor, som växer så det knakar. men hennes grav är skyddad med nät, för vovvens skull.

Idag fick vi hem våran kks-mus och humla som vi beställt :)
Men Sverker luktade bara på den och vände bort huvudet, men sedan så kom han springande med den i munnen :)
Men humlan har han inte rört mer än när han nosade på den..får ha den som prydnad kanske? ;) Den var ju trots allt fin :)
Nemen den får stå mot nån vägg så att han kan leka med den ifall han vill :)
Men kks-möss ska han får fler av sen :) Jättebra leksaker :)
Gunilla du virkde väl såna leksaker till kks, eller minns jag helt fel? :)
#38 VAAAA, dessa leksaker måste reklamerad, ring KKS reklamationsavdelning så tar vi itu med detta ;-)
Skämt åsido, tråkigt att tissen inte gillade humlan vilket så många katter gör. Härligt att de gillade mössen. Har du testat myntakuddarna eller dito fiskar? Katter är ju som människor, vissa gillar vissa saker, andra katter gillar andra
. Tass att du framöver handlar fler kks-möss.

#39 Snart kommer Datamusen till dig några med pinfärsk kattmynta i . Som luktar mer än den köpta. Jag tycker du kan ta bort påskkycklingarna och spara till nästa påsk, och då spreja dom med kattmynta. Min Ludde älskar att leka med den virkade Datamusen. Han fick den första jag gjorde. Funderar på att göra myntakuddarna i hjärtform oxå. Sedan har jag fått tag i glittergarn i bommull, som man kan göra glittermöss av.
#38, ja jag är en av virkarna. Kul, detta förresten här i Hittekatter, vilken schwung det tog med både tillverkare och köpare i samma veva som jag berättade om min stöld ur brevlådan! HAr ni tänkt på det? Alltså inget ont som inte för något gott med sig!

Ja det var lite därför jag gjorde detta inlägg Gunilla. För att få lite schwung på det hela. Jag tycker att vi som virkar och ni som köper kan klappa oss själva på huvudet, för våra insatser klapp klapp……..

#39 Jaa du har så rätt, alla katter gillar inte samma saker :) Nej det har jag inte, men jag ska prova mera :) Det var första gången jag beställde, men absolut inte sista! :) Men KKS-möss blir det :) Idag låg han och slet i svansen, måste ta ett kort snart och visa er :)
#38 Vad duktig du e som virkar för de små missarna :)
Jaa, hur gick det? Fick du tillbaka de?
#42 Virkar du också? :)

#42 Du har så rätt :) Men det ska ni särsklit som virkar göra :)
#43, nix pix, de dök aldrig upp. Men tack vare att jag skrev om det här inne, så blev fler intresserade….

#4 Så himla synd :/ Där har du suttit och virkat till katterna och så tar någon bara de :/
Jag fattar inte att man kan göra så :/

#43 Ja jag virkar oxå, så virknålen glöder, men det är kul när man vet hur många kisar som blir glada :-)

#47 Underbart! :)
Det är så bra att det finns människor som du och Gunilla som gör det! :)
Själv kan jag inte göra det, för då skulle det bli katastrofalt och då skulle KKS inte ha några köpare mer :P
Men gå in på KKS sida och se om du kan hjälpa till med något!du kanske har naturbegåvning av annan art? alla hantverkare är välkomna1 Det enda som är synd, är att posten tar så hutlöst betalt för att skicka grejer…. Vi borde ha en kattpost……

#49 Jaa du om det var så väl att jag var en hantverkare och kunde hjälpa till, dte skulle varit bra men tyvärr så är jag ingen vidare bra hantverkare men jag kan ju gå in och kolla och se om det är något jag kan hjälpa till med :)
Jaa det är synd… Jaa en kattpost vore ju inte så dumt ;)
#50 hantverkare eller inte så finns här en rad områden att hjälpa till genom där man inte behöver vara just en hantverkare http://www.kks.nu/hjalpa_till/hjalpa_till.html ;-)
Tack för direktlänken, Morgan. Jo just det, man kan ju kanske vara duktig på att måla, rita eller något…..

#51 Har kollat in nu :)
Ska gå in där igen sen med mamma och kolla :)
Så blir det säkert mer vi köper och skänker en slant också :)
Men det där KKS-bladet, är det gratis att få? Eller kostar det? Jag är KKS-vän och då fick jag med ett sånt blad, kommer det till mig hela tiden då eller måste man betsälla det? :)
#53 KKS-bladet är gratis men vi ser ju gärna att man ger en gåva när man får det hemskickat till sig
. Har du/ni sedan tidigare fått bladet så kommer du säkert fortlöpande få KKS-bladet.

#54 Självklart, är det bara att sätta in på bankgiro eller vad det heter? :)

Och fylla i formuläret givetvist?
FAst det fick jag när jag var KKS-vän en gång, jag ska sätta in pengar och skicka efter och om det kommer två så får jag ringa och säga till :)

Idag lekte Sverker med humlan :)

Humlorna verkar populära hos katterna!

Det var den inte i början här, men den börjar bli populär nu :)

Vad roligt med mer bilder. Atos och Julian är så fina med sina kks. möss

Det tackar de för!! Ändå är det Indy som mest håller på med dem. Han käkar upp huvudena på dem! 

#64 En solhatt :)
Är den från KKS?:)

#66 Det kan bli en kksleksak, om ni tycker att jag ska göra fler? Å goa Sverker

Jag tyckte den var jättesöt :)
Och jag tycker att det vore bra, Sverker skulle gilla den om snörena stack ut, för det älskar han att bita i (han biter i våra skosnören:P ) Ifall den kommer som KKS-leksak så ska jag absolut köpa den :D
#64 jättehäftig samt snygg katt med snygg hatt :-) Du samt övriga tillverkare är otroligt påhittiga. Tass för att ni hjälper oss!
KArin1 Jag vill ha beskrivning på den lilla hatten! HAr gammalrosa garn hemma, som jag inte riktigt vet, vad jag skall göra med. Tycker att möss i den färgen blir lite äckliga att se på…..

#72 Beskrivningen kommer så småningom. Just nu är det bara kryptiska kom ihåg tecken. Håller just nu på att skriva en begriplig beskrivning på kattleksaken fisken. Mailar dom till Morgan. Gammelrosa solhatt är nog snyggare än en gammelrosa mus ja….
Ja, fy…..Den färgen får ju stackars möss som har ramlat ner i brunnen…..Riktiga, alltså…..
Musungar är ju rosa och hårlösa när de föds.
Kanske ingen bra färg på möss hehe

#75 Är de? 
Det visste jag inte :)
Vad påhittiga ni är ni som tillverkar kattleksaker för KKS! Sådant här blir ju både kul och spännande. Särskilt när man får se alstren på bild tillsammans med katterna. :)
//Lena

Mina pojkar fick en varsin vit dansmus når de var barn……Vi trodde det var 2 hanar, vilket senare visade sig vara fel. Det blev en hel del pinkisar som musbarnen ofta kallas. hu ja vilket problem vi fick.

#78 Haha

Köp KKS leksaker samt andra alster från kks djurshop och hjälp de nödställda katterna!

#67, 68 Vad Sverker verkar tycka KKS-musen är rolig!! 

#81 Det gör han men det syns inte på de bilderna så bra..
Men du ska veta vad han älskar att leka kurragömma med den!
Han gömmer den under natten och sedan på morgonen undrar man vart den är och då får man gå runt och leta :)

Sedan så lekar han med den på kvällen och så är samma visa igång igen ;)

#82, 83 Fniss!! Å du jag håller med om att det är svårt att fota katter!! Hälsa Sverker!!

#85 Jaa det är det..
Haha, nu har han gömt den så att jag inte hittar den!
Så mina syskonen hjälper mig nu!
Han hälsar tillbaks :)

Sverker var mig en lurig en

#87 Det kan man lugnt säga! :P
Jag hitta den nu, under ett skåp som vi har ställt påsar i springorna så att inte Sverkers leksaker skulle komma under där. Men jag vet inte vad som kom i mig, jag tog bort de och kolla ifall de var där och där låg den
Hur han fick under den där är en annan femma! Han måste tagit bort påsen och lagt in musen där och sedan har någon satt tillbaka påsen..utan att kolla om något var där..

#88 HUR fick han till DET??? Han kanske själv lade tillbaka påsen?? 

#89 Jag har ingen aning
Den enda som vet det är Sverker 
Haha så kunde det vara men det tro jag inte eftersom den låg som den bruka, men han kanske är smartare än vad man tror..
Haha!

Min dotter Camillas katter fick prova de första KKS leksakerna som jag virkade. Min gamla Rasmus brydde sig inte ett dugg om dom. Han tycker bara om fjädervippan…. men de här är 2 år och 1,5 år bara… så livet leker………
Josefina undrar… Vilken skall jag välja? Lilla vita musen? Jaaaaaa
Olga (hittekatten) valde den röda bollen…….
Det går ej att få dom på samma bild eftersom dom ej leker tillsammans eller ligger bredvid varann.. Det är även svårt att ta kort när dom är i full aktion eftersom digitalkameror tar lite tid på sig. Ialla fall min….. jag hann inte med…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Inte lätt att välja på så fina leksaker du gjort anebit. Den Asiatiska Humlan är urläcker!
Myntakudden jag beställt kom idag och Hamlet är KÄR! Helt TOKIG! Han tuggade på den så han blödde i tandköttet till slut, så jag fick ta undan den ett tag =)
Är det någon av er som virkat den tro? =)

Men å Hamlet en sån go'ing
Det är jag som gjort myntakuddarna. Såå roligt att Hamlet gillade kudden. och vad han tuggar, kan det va´ för att jag lagt lite extra mycke kattmynta i dessa kuddar .-)
Nej, vad kul Karin!! =) Han är formligen helt TOKIG i den! Och jättesöt var den också! Jag ska helt klart beställa fler! Mammas två kattflickor måste ju också få egna myntaleksaker =)

#93 Vad galen han verkar i den!
Måste beställa en här med nu! :)
#96 Japp, skogstokig rent av ;)

Haha och han delade inte med sig till Sigrid heller?
#98 Nej, hon är inte särskilt intresserad av den konstigt nog..
#99 Kalasbild! =)

MMM Bläckfisk
Ser ut som en utav mina virkade bläckfiskar. Å..Tokiga toker var tog humlan vägen! Så gulliga de är båda två, Trötter och Toker .-)

#103 Det var konstigt men alla har olika smak.. :)
Vilka fina bilder på Toker och Trötter:)
De är mina små änglar ;) även fast matte inte fick sova inatt för att Trötter inte vill lämna bläckfisken ifred… Undrar hur lång tid det tar innan det blir dags att inhandla nya, när han väl har bestämt sig för en leksak släpar han runt den heela tiden. Innan bläckfisken var det en rosa liten mus. Den har numera bara ett öga och ingen svans ;S
Jamen Rulda.. När ska du skaffa Prosit och Glader och Kloker och Blyger och Butter då?? 
haha är fortfarande på övertalningsstadiet med både sambo och kissarna.
sambon säger "Nej nej nej, jag ville inte ens ha en katt
" (fast nu älskar han våra skruttar)
Trötter säger "Här är det jag som bestämmer och om du skaffar fler katter får jag mer att bestämma över och det orkar jag inte, hur ska du föresten hinna kela med mig tillräckligt då?"
Toker säger ingenting utan sitter bara och blinkar nöjt åt mig och säger att jag ska köpa hem mer leksaker ;)
Hahaha!! Det räcker förstås gott och väl med två missar, speciellt i kattlådeväg ;) Du har ju namnet på kommande missar i ditt liv klara iaf, hehe.. Blir det en tös ngn gång får hon väl heta Snövit då =) Får hoppas hon inte råkar vara svart liksom ;)
jag har faktiskt funderat över det där… va sjutton ska jag göra om jag får hem en hona som är svart… Snövit., ja det skulle funka om hon var väldigt oskuldsfull (men när är katter det?) Kanske skulle blo Kolsvart istället :P Låg vaken en hel natt och funderade och detta var vad jag kom fram till… Ibland går min hjärna på högvarv för ingenting haha

Tass till alla er som lägger upp störtsköna bilder på katter med KKS-myntaleksaker.
*host* Va sa vi pysselkatter.ifokus.se ;-)
Haha, då kan Sigrid få heta Grådassig då ;) Klart man ska fundera över såna här väsentligheter! =) Det aktiverar hjärncellerna ju ;)
MorganP Skulle det inte vara kul att lägga upp bilder på katter som leker i shopen? Blir lixom ett säljverktyg "titta katterna tycker faktiskt om våra saker"
#112 haha grådassig… allt jag får upp i mitt huvud är ett grått utedass 
Men vad har man annars hjärnan till om man inte får fundera… tänk. Jag har funderat över hjärnan otroligt mycket. Speciellt när jag gick i skolan. Hur kan det komma sig att jag har memorerat nästan alla av Magnus Ugglas texter när jag inte kan komma ihåg när andra världskriget slutade?
Oh föresten jag hade kks "gltiterbandet" på mig idag på jobbet. Hur många som helst undrade över vad de var, vissa skrattade åt mig när jag berättade men nästan alla tyckte att det var en fantastisk ide :)

Ja Pysselkatter.ifokus.se….hahaha…väldig aktivitet i denna tråden i kväll. och jätte roligt för oss som virkar leksakerna att se när de kommer till sina nya ägare :=)

#113 En utmärkt idé men tyvärr har vår nuvarande Djurshop vissa begränsningar. Men maila mig MER än gärna dina samt övriga köpares (samt gäller övriga tillverkares) bilder där de umgås med kks-leksaker så sparar jag ner dem för framtiden. Bra idé! Maila dem gärna i så stor storlek som möjligt. Som sagt, tveka inte samt tänk inte på storleken på bilderna. Tass på förhand!
Hehe, roligt att en del ifrågasatte Silverbandet men många tyckte det var en bra idé. Sluta inte vid det vetja, säg till dem att beställa för det hjälper ju katterna. Är de flera får de ju 5 silverband för priset av 4, d v s 100 kr + porto.
Din uppgift nu är d v s operation övertalning!
Lycka till ;-)
Mvh
Morgan
Det är helt underbara leksaker! Det är inte bara aktiviteter i tråden utan även här hemma. Trötter har samlat alla leksakerna, humlor, möss och bläckfisk och lagt alla på en stol. Toker ligger under stolen och Trötter ligger och puttar ner leksakerna på hans huvud… Katter är lättroade…
Nu tok leksakerna slut. Trötter sitter på stolen och tittar ner och Toker ligger under och tittar upp…
Tusan att det inte finns nåt batteri i kameran…
#115 den har redan börjat :) hela dagarna går jag på jobbet och pratar katt.. stackarna börjar snart jama åt mig…
Hamlet har vaknat efter dagens värmeslummer och leker just nu febrilt i vardagsrummet med Karins myntakudde =) Den har mist sin glans tyvärr, den är alldeles solkig av liten kattmun =) Det har ju sin charm det med förstås =)
Och Rulda, hon ser inte ut som ett dass heller!! Haha! Grådisig då! Fast Lena har lärt mig att hon är en blåpadda. Så hon kallas Paddan emellanåt ;)
nej nej nej inte ser ut som ett dass… (stackars katt i så fall, helt fyrkantig) Tänkte mest på det när jag hörde ordet :) Grådisig lät bättre :)
Förstår inte varför katter ska passa på att vakna när man själv ska sova.. kan man inte vända deras dygn på nåt sätt? Fast hur håller man en katt vaken när den vill sova.. någonting att fundera på inatt kanske…
Ja, eller ännu svårare; hur håller man en katt sovande när den vill vara vaken??? =) Tips mottages tacksamt! =)
Vad sägs om "låt den härja lös med myntaleksakerna ett par timmar innan sängdags"? Ska se om Hamlet vill sova samtidigt som mig nu när han tuggat myntakudde en stund =)

Roligt att myntakudden blir väl använd, det är ju det som är meningen .-)
Det kanske skulle funka… Att få en katt gosig när man själv vill det och inte den… hmm det är som att hälla ett glas vatten på solen för att få den att slockna…
Mina kissar är som gosigast när de märker att jag börjar ta på mig anständiga kläder och packa min väska "neeej nu ska matte gå ut bäst att vi gosar jääättemycket så att hon glömmer bort det"
Men nu är det sängdax märker jag… väckarklokan ringer redan klockan fem i morgon :S

#116 Åh dina katter är för goa 

#124 Det ska ni också vara :)
Jag har letat efter denna tråd i sökfunktionen men det fungerade inte och jag kom senare underfund med att den bara visar de inlägg som nya kommentarer skrivits sedan man läst sist kommer fram när man letar och det är lite synd - för om man vill tillbaka till en tråd så är dte inte säkert att man hittar den..men denna tråd hade jag lagt bland bokmärken och det vart tur det :)
Nu har jag några nya bilder på Sverker med KKS-leksakerna som kom igår :)
Här leker han med fisken. Den var alldelles blöt efteråt! :)
Han älskar KKS-leksakerna nu!! :)

Det blev inte så många bilder men desto mer videoklipp :)

Men åh så söt han är Sverker! Vad roligt att han tyckte så mycke om fisken! Gud så gullig han är i hatten. Puss på Sverkers nos.

Och Trötter och Toker med blå bläckfisk. Sööta. 
Åhå, GullSverker med hatten på sned va? =) Sötis =)

#126 Hur många armar är det på bläckfisken, ser ut som min, jag virkade bara mellan 5 -7 armar och många vita, har så mycket vitt garn. Söta Sverker, hoppas att han inte slänger leksakerna i soptunnan……..
Haha, Sverker får verkligen veta vad han associeras med!

#129 Jaa det var redigt kul att se honom gnida sig mot fisken :)
Man blir glad av att se honom leka :)
#131 Jaa :) Pappa tyckte Sverker var lite dum som satt med hatten på bordet och ville ha mat men jag tyckte han var en megasöt katt :) haha!
#132 Den är inte vit utan gul och den har åtta armar :)
Jag har förklarat det för Gunilla och kan förklara det för dig också att vi har en soptunna och en Sverker
men ingen Sverker Olofsson!
#133 Haha tyvärr 

katter_e_mitt_liv… Hoppas att du inte tar illa upp att vi skojar om Sverker och soptunnan. Det är inget illa menat……
Haha, mitt fel1 Det var jag som drog upp Sverker och soptunnan!

#135 Haha det är ingen fara :)
Det var roligt att läsa; hoppas han inte slänger de i soptunnan. Man fick ett gott skratt :)
#136 Det var ingens fel för det var inget fel ;)
Man måste väl få skämta också? :)
Han tål det, jag med, vi lovar ;)
Lelle Sverker! För tid och evighet så kommer vi att associera honom med hans namne och PLUSsoptunna!
Nej, inte jaaag! =) Jag tycker Sverker är så fantastisk för att han agerat kattpappa på katthemmet, det finns en del människokarlar som borde följa hans exempel =) Så för mig är Sverker idealmannen, haha! =) För fyrfota flickor då.. Och så diggar jag hans färg skarpt, men det är en annan femma =)

#134 Alla leksaker du köpt denna gången är tillverkade av mig. Oj vad det känns som jag skryter.
Får jag fråga vem är Sverker Olofsson. Nu känner jag mig dum oxå.
KArin, Sverker Olofsson har ett konsumentprogram i SVT1 Som heter Plus. Han har en röd soptunna, där han slänger allt som är s**t. Måndagar kl 21.00 på SVT1, men inte nu på sommaren. Faktiskt ett av de få tvprogram jag tittar på.

Haha gör du det!
Och koppla ihop namnet med sverka också :) haha!
Haha det är bra Jossan :)
Han är jättemallig nu :)

Ja den Sverker Olofsson….jag och namn..svirr svirr…

Sverker med hatten, bara de hårda solbrillorna som fattat, sedan är han en cool kille som ger sig ut på stan

Åh jag missade era kommentarer #140, 141 :)
Åh är de?
Sverker är verkligen nöjd med de! Så en stor applåd till dig från oss
Det vart väl inte å skryta? :)
Lägger du i extra kattmynta i leksakerna eller? :)

#144 Haha precis ;)
Tillverka några riktigt hårda solglasögon nu! Sverker köper de för varje pris ;) haha!

Jag kan inte tillverka några hårda solbrillor…blir lite svårt……hm.hm….softa solbrillor….hm…nu ska vi se hur det kan bli..tänker så det knakar….

haha :)

Ja du vänta bara det kommer till att bli en överaskning till Sverker……har gjort en skiss….snart så….softa solbrillor….

Nej har du tagit det på allvar och ska göra ett par?
Vad skoj
Vi väntar på de nu då
Han vill ju bli en cool grabb 

Jag har gjort en ritning….sen får jag se om det går att virka som jag tänkt mej…..Ska vi se börjar med 3 lm….hm….det måste bli fyra runddelar….sy i hop….sen bågarna…vilken färg ska det vara på brillorna?

Det kvittar :)
Bara det passar med hans beiga päls så är han nöjd :) Och jag med :)

Puttar denna tråd på begäran.

Puttar denna tråd på begäran.

Men hade du inte lagt in solbrillorna på Sverker här med bild? katter-e-mitt-liv!

Hahaha,vilken katt!

Ja just det så var det ju! Ja nu är ju Sverker utrustad för solbad lr hade inte Morgan lovat bjuda ut honom!
Han är ju en cool kille din Sverker!
En puss på nosen får han sötisen!

Haha jo Morgan har lovat honom det, men det ser inte så ljust ut för stackars Sverker