Vår Zelma är tillbaka efter sex dygn !!!!
Vår Zelma är tillbaka efter sex dygn !!!!
Hungrig,undernärd och halt.
Verkar som hon kan ha varit instängd någonstans, eftersom hon stank av fuktig källare, hon har tydligen fått en smäll över bakdelen av kroppen då hån haltar kraftigt.
Vi kommer att låta henne äta och vila några dagar och kommer hålla
koll på hur haltningen fortlöper, verkar inte ha direkt kontaktont men
svåt att gå!! VI HÅLLER KOLL PÅ DET!
Tack ALLA för er empati!
Grattis, jätteskönt! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Åh vad underbart att hon är hemma igen. Misstänker att det blir mycket kärlek hon kommer att få från er nu! I detta fall kan man säga att överdosering är helt i sin ordning.
Ge henne mat i små portioner först så att magen hinner vakna till liv igen. Nospussar till henne. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ta henne till vet för att kolla varför hon har ont!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Haltar katten så pass kraftigt att hon har svårigheter att gå ska hon till Vet och kollas upp. gör det så snart som möjligt.
Roligt att höra att hon är tillbaka och man undrar ju var hon har varit instängd, kanske ren tur att hon tog sig tillbaks. det kan tyvärr hända mycket med katter som går utomhus :/

Åhh vilken glad nyhet att kisse är hemma med er igen:-)
säger som ovanstående inlägg här, ta missen till vet för att kolla upp hältan..hoppas att hon kryar på sig snart o blir pigg igen!
Sidentass

Håller med alla ovan. Underbart att hon hittat hem men gå till vetten eftersom hon haltar kraftigt……………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Men himmel denna tråd har jag missat.
Grattis till att kissen
kommit tilrätta.
Glad för din skull och kissens
Kram Jenna

ja..det är verkligen roligt att missen är hemma igen..undrar hur kisse mår nu idag?

denna tråd har jag också missat..
Roligt att hon är tillbaka nu! Grattis!
Jag undrar precis som Sidentass, hur mår missen idag?