Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 437 ggr
emjon
0

Är jag dum eller

Var tidigare inne och läste en del inlägg bland annat om en vit katt som var döv och en tråd om katter som urinmarkerar. De var också en med katter som bits och rivs. Förstår inte var de tagit vägen eller också har jag blivit blind.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Hawknestgrove
0

Nej du är nog inte dum! JAg vet inte hur länge inlägg ligger kvar här, ärligt talat, men Det är inte lätt att se skogen för alla träd! Men kolla sökfunktionen! Skriv t ex vit katt eller urinmarkering eller bits och rivs. Värt ett försök i alla fall…..Du hittar sökfunktionen mellan Skrivfliken och bokmärkesfliken, alltså i mitten till vänster.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Jag har inte hittat såna inlägg som jag vill kolla på ändå att jag sökt på sökfunktionen som "varför viftar han på svansen hela tiden?" den finns inte här..jag ville läsa svaren.. Så du är INTE dum!!
Så inläggen försvinner efter ett tag Gunilla?

Hawknestgrove
0

Det vet jag inte….men ine kan de väl ligga kvar i tid och evighet???? Skall fråga på värdsajten…..Sen har du ju möjliheten att om du vet på ett ungefär när det lades in så kan du bläddra framåt. Men det tar evigheter. Hm…. sök bland 12:ans rubriker, kattsjukdomar och problem….

Erika91
0

Det var evigheter sen, typ tre månader sedan och dte har kommit in jättemånga inlägg så det är nog ingen ide!

Hawknestgrove
0

Fick nyss besked, inga inlägg tas bort! Så det är bara att kolla med sökfunktionen….

Hawknestgrove
0

Suck, provade med söket. Inga träffar…

Erika91
0

Nee de är borta..eller jag hittar de iaf inte!!
det är lite synd..