Hittade det på Cint..
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hihi,nästan så man får lust….26 dollar med frakt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
182 kr….

hi,hi..när jag läste om detta för länge sen trodde jag att det var ett skämt, men tydligen ligger det allvar i det hela..skulle nog behövas här hemma hos oss;-)
Hahaha! jag köpte det!!!!!!

men ohh vad spännande att höra sen hur det funkar!!
Ja om du söker på sidan, så kan du höra "miss" ljudet! Nu var jag rolig, va?
http://www.bitboost.com/pawsense/example-of-sounds-that-annoy-cats.html

Det som gjorde mig lycklig med cint-sidan var att läsa att Fia-hemmet varit med i "Vi i femman", där de berättade om kattöden. Kanon. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Gunilla, du får berätta sedan om det är bra!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, hoppas det funkade med e-kort och payson och hela köret. Har i alla fall fått en bekräftelse att orderna är emottagen! Men lyssna gärna på oljudet i länken ovanför här!
Man kan ju skrämma ihjäl katten med dessa ljud.
Jag tror jag avstår :)
Nu har jag äntligen fått hem programmet! det tog alltså väldigt lång tid, vilket de ursäktade sig för. Så i morgon när jag får lugn och ro en stund, sås kall jag installera det! Jag använder aldrig mitt vanliga kort när jag betalar på nätet, utan gjorde ett e-kort coh sedan gick det via Payson.
http://www.bitboost.com/pawsense/example-of-sounds-that-annoy-cats.html src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />