Broschyr och affisch TNR
Göteborgs Katthjälp och Djurhemmet Tigerharen har tillsammans gjort en broschyr och affisch om TNR metoden.
Här kommer broschyren…..

….. och affischen.
(Vi fick bidrag från Banco Humanfonden att göra en TNR infokampanj)
/Miranda

(jag tog mig friheten till att byta ut till mindre filer för annars tar de så lång tid att ladda)

tack Radisa!

Miranda1, ring mig på 0455-23670

Jättebra broschyr och affisch!
Jag tyckte att budskapen kom fram och jag tycke verkligen om broschyren den var snygg och med bra fakta! Budskapet kom verkligen fram!
Men ska ni inte ändra "vildkatter" till förvildade katter på framsidan av broschyren?

Fy sjutton vad bra! Den vill jag ha och dela ut över i hela Stockholm också. Oj, oj. Kanon. Blir mållös. Den är så bra så att jag blir chockad och imponerad. Wow. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Superbra broschyr och affisch. KANON!
Affischen talar verkligen för sig själv. Kommer folk inte att reagera nu så är dom verkligen känslokalla………….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vi har idag beställt 1000 broschyrer och 500 affisher att börja med. Inte mycket, men budgetet tillåter inte mycket mer just nu. Vi ska trycka upp fler när det finns pengar till det.
Från samma bidrag ska vi även ta fram en infofilm om TNR, en uppdaterad litteraturstudie och vet. med. information om ferala katter för veterinärer. Meningen är att sammanställa ett infopaket och skicka ut det till bostadsbolag, kommuner, veterinärer mm.
#5 ordet vildkatt står mellan parentestecken, vi anser själv inte att man ska kalla dessa katter för vildkatter, därför kallas dom i resten av broschyren för förvildade katter.

Är fortfarande så imponerad! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Otroligt bra gjort, hoppas,hoppas folk vaknar upp lite grann nu!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#8 Nu förstår jag hur du menar, tänkte så med först men tänkte att det är bättre att fråga så att jag vet säkert 

puttar upp, i fall någon har missat!
/Miranda
#12 Detta hade jag missat i flyttröran som präglar vårt liv just nu. Kanonbra Miranda & Radisa! Jag är djupt imponerad, ett sådant här material är precis vad som behövs för att få ut information om TNR. Ni har har lyckats oerhört bra med att få fram vad det hela handlar om i ord och bild!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Super bra, jag blir så lycklig när jag ser vilka underbara saker som äntligen händer för våra missar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars