Bra för att avreagera sig!
Hittade ett kul spel som Pia på kattenifokus hade lagt in.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hihihi! Jag var urdålig på det spelet!! Fast jag har aldrig spelat på dator eller något liknande förut! 
Fast länken fungerade inte…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tack, försökte, men det blev ingen länk…Jag är också urkass, men precis min nivå, allt annat blir för stressigt för mig.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kul

Själv så började jag undra varför jag skulle slå ihjäl grodor, de är ju goda :-). Sedan insåg jag att det inte var grodor. Så fel det kan bli ibland. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Här kommer en till… Glöm inte ha på ljudet!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vanessa, det är inte grodor utan brysselkål…
Gunilla, vad är det man ska göra?

#6 Man skall tydligen försöka hålla den fulla karln på benen genom att kompensera åt vilket håll han "går"/vinglar åt. Allt med musen i sidledes…
Jag kom till slut 59 meter…orkar inte med fyllon ens på datorn! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
3 m
…Han ramlar hela tiden innan jag får dit pektecken!
Övning, tjejer! Och glöm inte att ha ljudet på! simson, jättebra! Så långt har jag aldrig kommit! Landfreak, ge dig inte, övning ger som sagt färdighet!
Ha ha 68 m.
//Pia
Ska prova i morgon igen och med att mörda brysselkål