Katterna har fått en blomma!

Men va fin den va vart har du köpt den eller e du en sådan där händig person *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Nej inte köpt, Virkar till kks djurshop….
Aha får ta och kolla det *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Ohh vad fin den var.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men Karin!!! Fortsätter du såhär kommer Hamlet att flytta hemifrån!!! Till dig! Hahahaha!! Den där var ju hur skön som helst! Ett "måste-ha!!" =)

Åh den är ju jättefin Karin :)
underbar blomma :) tänk att sätta några sånna där i en kruka.. då kanske jag skulle få ha mina blommor ifred :)
Jag gillar dem o är 100 på att Thindra skulle göra det. De e ju göhärliga.
//Pia
Beskrivning Karin! så fort mitt garna till bläckfiskar är slut, så skall jag börja med lite nya grejer, bl annat den söta hate, och fisken. Och jag vill gärna göra den gulliga blomman!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja Gunilla du ska få beskrivningen på denna blomma! Jag satt en hel natt…..höll nästan på att bli galen på denna blomma….Phu..
Ja, du kan PMa beskrivningen till mig här inne om du vill

Ska göra det Gunilla….när jag gjort färdigt beskrivningen.
Japp, ingen stress!

Är du fortfarande vaken Gunilla….hm..och jag med tydligen..
Ja, jag har inte varit på datorn sedan i torsdags. Har passat på att pressa lite i solen i dag, kört ner högt gräs med röjsågen och igår städade jag på förmiddan och i fredags, så var det handla och fara fram i Strömstad som en skållad råtta…

Har hjälpt Engla att fånga in katter i dag. se tråden: Två kattungar inne!
Åh…..

#9 Jag tror inte att du får ha blommorna ifred när de luktar kattmynta 
hihi neej dom blommorna skulle nog bli kissarnas :) men mina andra blommor :)
*hihi* jag som trodde jag var först med den idén *s* en sån virkade jag till min kisse för någon månad sen när jag hade restgarner över =0)

Vilket sammanträffande CarolineO. Ser den precis likadan ut? Tänk att man kan få samma ide´er. :-)
Nja, så gott som, jag hade 10 stolpar i botten (tror jag)m sen kanske min blev en aning spetsigare också var kronbladen i olika färger =0) Men konceptet e detsamma *s* Ja visst e det otroligt =0)

#21 Jasså du menade så :)
Jag fatta det helt annorlunda 
Men när jag läste det igen så fatta jag det :)

#0 Vilken söt blomma :-) Förresten såldes Stingon slut igår :-)
Vad duktiga och påhittiga ni är! :) Det här blir man verkligen glad av! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Åh, då kanske jag ska sticka mer getingar? Eller fler som vill försöka sig på? Den ungefärliga beskrivningen finns inne på min tråd " Titta, jag har virkat en geting"

Jag ska försöka mig på din Stingo Gunilla!
Ja, svår var den inte. Blandras mellan humla, bläckfisk och lyxmus, beskrivningsmässsigt sett. Du har ju bilden, dessutom att gå efter.

Japp ska nog gå….