Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 479 ggr
anebit
0

Djupt förtvivlad, Förb*****

Varning om ni är som mig känsliga…..GråterGråter

Jag är helt förstörd,  ARG, LESSEN, FÖRBENAD, AVSKY.SkrikandesSkrikandesGråter

Jag finner inga ord för vad jag känner just nu.GeneradGråterSkrikandesGråter

http://www.expressen.se/nyheter/1.708716

Kolla in den lille pojken på bilden. Han lär sig att så skall det vara.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

Inte jag heller. Taskigt sagt, men vi kunde gott och väl klara oss utan den fjärdedelen av jordens befolkning… Mer därtill förresten….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Efvis
0

GGGGRRRRR……

Hälsningar Efvis

karins
0

Det är synd om djuren som bor i KinaGråter

Alwyn
0

Jäkla äckel-människor !!!!!!Gaaah! Ursäkta mina utbrott.

brutt
0

Ett vidrigt land visste det redan men kan inte kolla detta får säkert ett sammanbrott! Ursäkta självbevarelsedriften ,det är fasansfullt där.

Engla
0

Neeeej, klarade bara av att läsa rubriken…Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

kekoa25
0

VI HADE EN HÄFTIG DISKUSSION I SKOLAN OM DETTA OCH JAG KUNDE INTE STANNA KVAR SÅ PISSED OFF JAG BLEV. JAG LOVAR HADE JAG STANNAT HADE NGN FÅTT SIG EN LUSING.

HUR IN I HELLSKOTTA KAN MAN GÖRA SÅ MOT SÅ UNDERBARA DJUR. JAG ÄR EGENTLIGEN EN KATTMÄNNISKA MEN HAR SLÄKTINGAR SOM ÄLSKAR HUNDAR SAMT ANDRA HUSDJUR OCH SKULLE ALDRIG FÅ FÖR MIG ATT SKADA ETT DJUR.

FY FARAO. HOPPAS DE BRYTER BENET . FY. GRRRRRRRRRRRRRR

kekoa25
0

PS URSÄKTA UTBROTTET. GRRRRRR

rulda
0

blir så jävalusiskt förbannad. Vad tänker människorna med? Tvinga hundar att se på när andra hundar plågas till döds? Ibland önskar jag att djuren kunde slå tillbaka, vi människor skulle inte ha en chans (om vi inte använde vapen vill säga) är så less på människor. Bara för att vi kan har vi tagit makten, och utnyttjar den till fullo. Världen skulle vara en bättre plats om det var djuren som bestämde (om inte de också skulle få maktbegär)

Men samtidigt så är ju vi uppväxta med hundar som husdjur medans dom är uppväxta med hundar som mat. Det är helt naturligt för dom även om det är hemskt. För att få ett stopp på djurplågeriet så måste man förändra en del av deras tankesätt… och det blir inte en lätt match. Hoppas att os kan få resten av världen uppmärksammat på djurplågeriet i kina och att djurens rätt gör ett bra jobb med kampanjen!

Erika91
0

Usch!! Tvi!! Fy!! SkrikandesGråterSkrikandes
Hur kan man?? Gråter
Läste bara rubriken och texten under bilderna, det behövdes inte mer.. Gråter

Det finns inte ord för hur dumt och idiotiskt det är!!

Jenna-Gun
0

Usch,  Man blir så argggggggggggggggggg

Jenna

Faxlin
0

Jag bara gråter. Och känner den stora vanmakt som jag alltid känner när jag tänker på de asiatiska länderna. Tyvärr.
Detta är inget nytt, inte på långa vägar. Inte heller deras dödande av hajar och delfiner. Inte heller de stackars björnarba som sitter i sina vburar och långsamt dör.
Inte heller dessa människo mord som de utför. För mycket är vidrigt där, för lite empati. Jag bara gråter. Och kämpar så gott jag kan på mitt hörn för en ändring.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alexej
0

Våra slakthus är väl knappast bättre. Djur där vet också vad som väntas….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

fyyyyyyyyyyyyyyy blir alldeles förkrossad….uuuuuusch!!! Armaste vovvar….jag kan inte undvika att bli  hatisk TVI!!

Erika91
0

#13 Nee tyvärr är de inte det :/