Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 471 ggr
Erika91
0

Sverker hatar hunden

Nu e det entligen frid..
Mormor, moster+deras karlar, kusinen och hunden..
Fullt ös, men nu har det lagt sig..det är bara mormor hä rnu de andra har hyrt en stuga för det blir för trångt här och förresten så kan inte Lacky och Sverker sova tillsammans :/

Sverker har inte kunnat koppla av idag stackarn..han har legat under en säng och fräst och morrat (första gången han har gjort det) till Lacky.. jag hade honom instängt i ett rum men han ville ut hela tiden så han fick gå ut men då börja han fräsa och lade sig under en säng och det var ju inte bättre men sen på kvällen fick jag in honom på mitt rum..han gosade med mig då…

Det känns inte alls bra att se sin älskling vara så rädd..men som tur är så ska de ju bara vara här över helgen..

Det blev lite konstigt skrivet men jag hoppas ni förstår..
Jag ville bara skriva av mig ´för jag har vart så orolig för missen,,,det är inte så lätt att se han rädd men nu ligger han i friden..

rulda
0

det är lite lätt att vara katt när det kommer en läskig hårig sak.. skönt att det snart är över för honom :)

Erika91
0

Nee det är det inte…
Jaa du det är det :)

JosephineF
0

Hamlet accepterade Hubert per omgående. Sigrid däremot tog det några dagar med. Till slut gav hon Hubert en äkta hederlig käftsmäll och så var problemet ur världen ;) Nu är dom bästisar, hittade dom ömt omslingrade i soffan i går kväll =)

vanessa
0

Det tar ofta några dagar innan de kommer överens. Så detta var en uppstart, så går det säkert bättre nästa gång. #3 och käftsmällen brukar lösa det mesta i detta fall :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Vi hade samma problem här, för ca ett år sedan, när Zita kom. Jämthunden, alltså. hon var ju bara 8 veckor och följaktligen mindr än Arne. Arne var inte snäll alls! Han fräste och spottade och klöste Zita rejält. men nu sk***r de fullständigt i varandra.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....