Julaktiga Fototråden!
Jag tänkte att vi kunda samla ihop våra julaktiga kattfoton i den här tråden. Sådant brukar alltid pigga upp lite.
Själv öppnar jag upp med en favorit i repris från förra året. Våra katter Tristan och Tessie tittar på Kalle Anka & Co på Julafton. Vad kan väl vara mer svensk tradition än detta?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puttar upp för fler julkatter!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lilla Belle som funderar vart bror Chili försvann när de skulle ta så fina julkort tillsammans 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

I den här tråden var det riktigt livat och kul! Skrattar ihjäl mig åt vissa bilder här. Jättehärliga!
På kortet nedan sjunger Parsifal med Benjamin Syrsa. :)
#19 Kolla minen på kissen som ligger brevid, helt underbar
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Klart hon får dispans lilla Cindy! :)
#22 Såååå söt
Dessvärre inga bra julbilder på mina 2 kissar :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#23 Ja hon har ju även jobbat vid marknadskatten Sörens sida och samlat in pengar till hemlösa missar;)
//Pia
#25 Vilket sött marsvin jag hittade på din sida. Blixten tror jag han hette. Är det en nakenvariant av marsvin? Tyckte han var så näpen!
#27 Tack ska du ha, snällt sagt.
Ja det är det, skinny kallas dem :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#21 Det är Indigo Blue som ligger bredvid. Han ligger stilla och fint så jag får ta foton! han har förstått (?) att det är enklare o snabbare att gå med på tokigheterna. Allt utom poserande i Brynäströja vill säga… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#29 Ja minen på Ingigo Blue är helt underbar hahaha