Jättepoppis kattgodis!
Det här är jättepoppis godis! en sån här trepack kostar ca 6.50. Smaskens. Lite halvsegt, sådär…. Alla gillar det, men Arne får bara en liten pyttebit…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
jag köper alltid det till Mojje han älskar dom *L* och självklart så får katter som e på besök här också smaka *L*.
Men det skiljer otroligt på priser djuraffär 12-15 kr och på Eko 5,95 kr så jag brukar bunkra när jag e på Eko *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Ja, de håller sig så bra också.

Nämen det måste jag prova till mina små troll! Var hittar man, i daglighandeln?
Sidentass

Här gillar de när jag slänger torrfoder från provpåsen med Perfect Fit.Om det är ett bra foder vet jag inte men det verkar gott,de springer omkring och tävlar om vem som hinner äta flest!
Dom där sitter fint i magen på kissarna =)
Det finns ett godis, Drops av samma märke som våra älskar! tyvärr är dom lite stora så man får bryta sönder dom lite. Finns i djuraffärer!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Siden, jag köper mina på Eurocash. Finns även i vissa stora konsumbutiker. Men goggla på Vitakraft, så kanske du kan hitta den svenska länken! Men när du får tillfälle, kopiera min bild och ta med dig till en Zoobutik! Men där är de dyra, som sagt.

Ängla var helt tokig i det ett tag, men nu har han tröttnat. Blixten gillar det, men My äter det inte alls.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

de har jag ej testat men köpte annan sorts stickers i affärenmen de verkar ej gilla dom..ska köpa testa sån här oxå:)
Ja de andra stickers har jag också testat. ingen kioskvältare, precis….

Alla kater har olika smak precis som oss mäniskor :)
Själv så gillar min katt bara två olika godisar, inga andra som jag provat..men ska prova det som du visade upp, Gunilla.H :)
Men du här i Bollnäs djuraffär så kostar de 19 kr för en. Katterna älskar det, men lite för dyrt.
Men kolla konsum! De har ofta Vitakrafts grejer eller be dem att ta hem!
Konsum och Prix är det samma, Konsum som vi hade lade de ner. Vi har Prix som det heter, kanske är en kedja. Men i vilket fall så har jag tittat där och de har ej det. Ska se om de kan ta hem..
ÄVen Ica kan ha det.

Vilken skillnad i pris det kan vara på samma kattgodis i olika affärer 
Ja, du ska ju inte tro att livsmedelsaffärerna skänker bort det de heller! men det är klart påslaget måste bli större i en liten zoobutik.

#6 två av mina firar födelsedag på lördag..då kan det vara lämpligt att googla som du säger så jag vet var jag ska köpa presenterna;-)
Sidentass

#16 Nej nej det tror jag absolut inte :)
Men det är ju stor skillnad på 5,95 och 12-15 kronor, det var det jag menade..inte att de skänker bort det, det var prisskillnaden! men det är ju klart att påslaget måste bli större i en liten zoobutik som du skrev..
En annan sak: Vi hade torkad fisk på katthemmet, såna småpåsar, men ingen katt ville har det. Då sa jag, jag tar med de, mina äter allt…Men nej, de åt omkring fisken, ingen ville har. Då fick hundarna det och de åt det. Ser de ofta i djuraffären, men jag undrar om det verkligen finns katter som äter det?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åkte förbi Vita Krafts fabrik i lördags på vägen hem från Holland. Den låg utmed autoban och hade hela fasaden täckt av bilder på husdjur - bland annat katter.
Det verkar smaskigt värre de där sticksen!
#4 Våra katter får jaga sin vanliga kattmat (Hills Oral Care) och det går vilt till. :)
#19 Mina gamla katter gillade torkad fisk fast blev dåliga i magen av den. Numera är det Wiskas Pockets som står högst på listan.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mina katter är helt galna i frasiga kuddar med kyckling och ost. Nu får de inte så ofta eftersom Nova är så allergisk mot kyckling, men de blir helt tossiga bara jag tar fram påsen.
Köper Havrefras till mej som frukostflingor.
Men de har blivit kattgodis oxå. Alla gillar dem.
Jenna

Godis som är poppis är inte alltid det lättaste. Oftast är det som är poppis inte så nyttigt. men det är väl som med oss människor.. Hur mycket av vårat godis är nyttigt :-)
Greanies är nyttigt och gott. Alla mina älskar det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#19 Samma här ingen katt som jag har gett tycker om det..
Ja, de små torkade fiskarna, var sådär….Luktade himmelskt enligt kattmått mät, tyckte jag…Men njae……

Rökt kalkon i skivor…eller skivad skinka får mina katter att bli fullständigt tokiga..det brukar vi köpa hem om någon av dom fyller år, att det då blir huggsexa här är bara förnamnet..
Sidentass