Hittekatter iFokus

Hittekatter

bambiiii
0

Stackare…..<3

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Nilshult
0

Det är ju för j-t. Det måste vara en avkomma til Dr Mengele som jobbar som veterinär i Sundsvall. hoppas nu att ingen mer katt eller annat djur lämnas till den kliniken. Det finns ingen anledning att gynna dessaSkrikandes

Denna kommentar har tagits bort.
catfoot
0

Veterinärhuset i närheten av Södra Berget …Där dom även avlivade fel hund

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Slampen
0

Kommer inte in på ovan sidor. Men det man generellt kan säga är om man anser att djurhälsopersonal har gjort felbedömningar/fel behandling, så kan de anmälas till ansvarsnämnden för djur. Den finns på Jordbruksverket. Det går att googla på den.

Sherwood
0

Att avliva en katt mot ägarnas vilja är ett stort tjänstefel och självklart skulle jag göra allt som går i min makt för att anmäla detta.

catfoot
0

Ja, jag är ganska säker på att det blir en anmälan…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

brutt
0

Den som vill kan gå in på Tv4 play Sundsvall använd sedan tv 4 play sidans sökfunktion och skriv Katten Leo så hittar man tv inslaget.

Kan konstatera att val av veterinär är mycket viktigt. Inte trevligt för katt eller ägare om veterinären kontaktar LST och avlivar kattstackarn utan behandling och mot ägarens vilja.Egenmäktighet.