Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1663 ggr
pia-app
2

Rösta på 9Liv

Snälla gå in och rösta på oss på www.serla.com

Vi skulle verkligen behöva de pengarna så att vi kan starta ett riktigt katthem.

Pia

9Liv

Lena
0

Vet du hur reglera fungerar? Kan man rösta på flera bidrag per dag eller är det begränsat. Har redan röstat men skulle ju vilja rösta på er med!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Gullimat
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittar er inte.

Vill också veta som Lena

bymaruska
0

Det går bara att rösta en gång!! men har du tillgång till flera datorer med olika IP nummer så kan ju hela släkten rösta, mamma röstade nyss från min jobb dator.

Det är väldigt många kattföreningar/organisationer med i tävlingen så har du bara möjligthet att rösta en gång titta igenom och välj det som känns bäst för Dig.

Plus att du kan ju uppmana alla du känner att hjälpa till!!

M-H

Alexej
0

Jag har röstat på flera katthem/kattföreningar. Men som jag fattar kan man bara rösta en gång på samma katthem.

Men lite varning över det hela. Läser man tävlingsreglerna kan Serla ändå bestämma själv vem som ska vinna pengarna. Lite som tävlingen där Göteborgs katthjälpen blev 3an, glömt namnet. Det blev ju inte alls rätt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

bymaruska
0

Jag försökte rösta en gång till då jag redan röstat igår och det gick inte fast jag skulle rösta på ett annat alternativ idag.

Det är klart det inte funkar så här enkelt att flest röster vinner…. men dom får reklam och många besök på sida och det är nog det som är poängen!!

M-H

Gullimat
0

Röstat

annebeate
0

Pia-app  Hittar inte heller Er. Vilken sida?

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

annebeate
0

Ingen som är inne på tråden som  vet var man finner 9Liv?

majvi
0

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

pia-app
0

Våran bild är en med en hel hög katter och med en liten röd i mitten.

annebeate
0

RöstatGlad