KKS- sakerna kommer aldrig..
Jag har handlat en kks-mus, humla och ett kattägarkort från kks..det var längesedan jag gjorde det men jag har inte fått det ännu, vad kan det bero på?
#0 ditt ordernummer är?

#1 Vart står det någonstans?

Ursäkta, det har blivit ett missförstånd, jag frågade mamma om hon har betalat och hon sa att hon hade det men sen nu när ja fråga igen för att vara riktigt säker (hon e lite vimsig ibland) så sa hon att hon inte hade det..ni får ursäkta mig..
Du har vid din beställning på skärmen fått all info vad du beställt där även ordernumer stod, vilket du även ska ha fått via mail. KKS har dock haft vissa problem med just email-funktionen.
Maila mig (morgan@kks.nu) ditt namn, adress samt telefonnummer så kollar jag upp detta. Har du inte inbetalt (?) så har vi inte skickar några alster då vi kräver förbetalning.
Som sagt maila mig dina kontaktuppgifter så ska jag kolla upp det, självklart ska du ha dina alster för de räddar ju våra katter :-)
Mvh
Morgan/KKS

#4 Som jag skrev innan det blev ett missförstånd. Mamma hade inte betalat som hon sa att hon hade..
Vi ska vetala nu ikväll och så får vi hoppas att de kommer snart så att Sverker får nått nytt att leka med :)
Men tack för hjälpen Morgan
& det är ett nöje att handla hos kks för man vet ju att pengarna går till katter som behöver dem! SÅ jag handlar hellre där än i en djuraffär :)
För där går ju inte pengarna till katter!
#3 & 5, då förstår jag. Jo din beställning går till katterna vilket det inte gör via Djuraffären (som flertal djuraffärer dock hjälper KKS med att ha insamlingsbössor och/eller foderkorgar så vi får in medel).

#6 Det är ju därför jag hellre handlar på KKS :)

Nu är det betalat och klart! :)