22 katter instängda i en trerummare
i missär och smuts tur att föreningen Huskatten, numera Djurskyddet Västerås, Huskatten. finns för dom stackarna
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=349425
Ingen rolig bild på sidan, blir så lessen när jag ser och läser sådannt här

Men herre gud så hemskt!!! Saknar ord! Tur att Huskatten kunde ta de katter som orkade överleva!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men fyyyy säger jag bara…hur kan en människa göra på detta vis..det övergår mitt förstånd..tack o lov att Huskatten fanns där o kunde hjälpa till…
Sidentass
Har en stark känsla av att denna tjej inte är riktigt frisk. Det kan mycket väl ligga någon psykisk åkomma bakom sådana här situationer. Men man undrar ju om inte föräldrar/syskon skulle kunna anmäla till Djurskyddet när dom märker hur det står till? Och människor i trappen? När man känner att det börjar lukta katturin/avföring och säkerligen skrek katterna efter mat.. Varför kan dom inte ringa ett enkelt jäkla samtal och anmäla det hela?????
det finns andra artiklar på denna sidan tror även en av artiklarna är något vi diskuterat
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Finner inga ord. bara svordomar.
GGGGGGGGGgrrrrrrrrrrrr
Jenna
Som ni skriver är det svårt att förstå och att finna några andra ord än just svordomar när man läser om sådana här vanvårdsärenden. Varför ska de skaffa sig djur sådana människor, och så många dessutom? Man föstår ju att det inte står rätt till naturligtvis när sådant sker. Därför viktigt att det finns bättre skyddsnät som gör att det inte går så långt…..
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alltid förvånande, men inte överraskande så att säga. Bra att alla drogs in och att f.d. huskatten kunde ta hand om pälskligarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Usch, vilken hemsk människa! Men så skönt att i alla fall de flesta fick komma till nya hem.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Kan bara säga en sak, bruden är ju inte frisk! Många hjärnceller saknas säkert däruppe!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....