Bill och Bull !
Min e-mail krånglar så jag skriver här. Det är inte min kissemisse men hon,han ser så fin och go ut… Är den långhårig…Hör jag någon som blivit av med sin katt så hör jag av mig…
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har blivit av med en långhårig svart katt. Berätta mer?
Debattia Bild? Så får vi lägga upp den på KAttpolisen
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det är Bill och Bull som tagit hand om en katt. Jag vet inte om det ärnågon som rår om den ???
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Ok dåååååå gick det upp en Luma för mig!
Än har ingen ägare dykt upp till missen men de har sagt att han gått där vi hämtade honom väldigt länge
Vi tror det är en hane, h*n är fortfarande rädd för oss tvåbeningar så det har inte blivit någon koll av kön ännu, det får bli i samband med veterinärbesök skulle jag tro om h*n inte tinar upp innan dess :-)
H*n är inte helstvart utan mer brunrandig, verkar vara lite långhårig men ser ut som pälsen tovatihop sig och lossnat.
Denna bild togs i måndagskväll.
Detta är alltså i Trönötrakten, Söderhamn, Hälsingland :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
så söt…….
Vilken vacker misse… vilka fina ögon! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Ja Vilde som h*n kallas är otroligt vacker, jag tror nog att han snart tinar upp och låter oss komma lite närmare. När denna bild togs så låg jag på golvet, han låg under en säng. Jag fick nog komma ca 50cm ifrån honom utan att han fräste så det är stora framsteg jag tycker han gjort.
Måste även bara visa en bild på vackra Garbo, också en hittekatt som är lite skygg. Hon är mest aktiv (som alla de andra lite skygga katterna) under kvällarna/nätterna så här har jag varit med dem vid kl 24 på kvällen för att sällskapa lite med dem alla :-) Man blir så himla glad när de kommer fram och man verkligen ser att de är nyfikna på en men att de ändå inte riktigt vågar hela vägen fram 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Båda jättefina