Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 940 ggr
Ivory
0

dräktig hona söker rum i sthlm

Vi (akutgruppen) fick in en dräktig tam hona i onsdags. Hon har gått ute ett tag och anmälarna ville inte att hon skulle föda ute. Hon fick komma in akut till mig men lillgumman tycker väl att det är för många katter här och jag bor ju inte så stort, så nu vädjar jag är det någon i sthlm som kan ge henne ett rum? ring isåfall Hanna på 0704820022.

Lena
0

Puttar upp och hoppas det finns någon med ett husrum över! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

putt

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

ciss
0

putt

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lena
0

putt

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MariannE11
0

ska det vara vara någorlunda kattfritt?….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Ivory
0

Hon fräser lite åt min hane men han bryr sig inte nämnvärt, men jag har 2 till att ta hänsyn åt.

vanessa
0

Det finns en person jag skulle rekommendera, men hon har 2-3 katter tror jag. I varje fall just nu. Är ofta jourhem. Tyvärr kan hon inte stänga in kissen för hon lever på öppna ytor. Är det intressant ändå? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

kajsa08
0

Önskar att det löser sig för stumpan och att hon och de blivande kattungarna får någonstans att finna ro och lugn så att  mamma och barn får känna sig trygga! Önskar jag kunde hjälpa, men ska åka på en påskresa, och då är det nog inte så bra.

Det måste ordna sig!

/Kajsa

modellflickan
0

Hur har det gått här?

Finns det någon bild på kissen?

Ivory
0

Inget napp ännu tyvärr, hon är svartvit väger 4,10kg och är jättekelig :-). Tur att man har ett stort kök men inte kul för henne att vara där själv. Har varit med henne hos vet för koll och hon lät oss klämma och vända på henne, vetten sa att hon var förvånad eftersom denna tös har gått ute länge.

HannaAkutgruppen
0
Lena
0

#11  Vilken näpen liten tjejj! Tänk att hon är så tam och lätt att handskas med trots sin bakgrund. Håller tummarna att hon får ett bra stödhem snart.

//Lena

MariannE11
0

vilken sötnos……skulle ju passa perfekt hos mej om jag inte hade mina andra fem monster….hoppas verkligen att ni hittar ett kattfritt hem så hon kan ta det lugnt inför mammaledigheten..

MariannE11
0

hur går det?……

jag var inne o svamlade på Svenska katter alldeles nyss och förstod inte om det är katter eller hundar som hon inte går ihop med?…..eller är det både och?…

[helenal]
0

gUD VILKE SÖTNOS!!önskade jag kunde hjälpa till har ju ingen katt hemma nu… men kan inte så mycket omdräktiga honor.

zickan
0

hej..

säg till om det är akut. jag har lght med inneboende samt en hundvalp och två kattungar.en extra katt ett tag är inga problem.

hon ska ju givetvis slippa få sina ungar utomhus.  kan dock inte vara långtids hem men någon månad kan jag stå till tjänst med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lena
0

Puttar upp! / Lena

Erika91
0

Jättesöt var hon!
Jag hoppas att det löser sig för henne!

Putt!

[helenal]
0

hur har d gått?

[helenal]
0

hur har d gått?