Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 678 ggr
bananacosmicgirl
0

Mathilda har fått ett eget hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste ju dela med mig av glädjen - min stödis Mathilda, den dräktiga hona jag tog in i höstas, flyttade i fredags till ett eget permanent hem.

Jag la ut henne på Blocket (med info om KKS) och det dröjde inte länge innan jag hade svar från en kvinna utanför Ystad. Hon kom och tittade på Mathilda i torsdags och i fredags skrevs kontraktet och Mathilda åkte iväg.

Kattungarna Tara och Angel som är kvar tycker att det är konstigt att mamma är borta, men börjar vänja sig.

Så lycka till till Mathilda Skrattande

JosephineF
0

Åh, roligt roligt!!! Det är så kul att få höra goda nyheter mellan varven =) Glad jag =)

Erika91
0

Jätteroligt :D
Det var kul att höra :D

Sidentass
0

Åh vilken gläjdande nyhet!

Är så glad också för den fina grunden i livet du gett Mathilda:-)

Sidentass

lailas
0

vad roligt för matilda att hon får ett permanent hem

Hawknestgrove
0

Grattis till lilla Mathilda!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

app.syl
0

Oj va roligt

Jenna-Gun
0

Grattis Mathilda till ditt nya hem.

Lycka till

Glad Jenna

Alexej
0

Jätteskönt att höra!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vargmamman
0

grattis till nya hemmet:)

vanessa
0

Lika underbart varenda gång. Det värmer hjärtat. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

marieborg
0

Va kul!!  Lycka till Mathilda!

Lena
0

Jättekul att höra att Mathilda nu fått sig ett permanent hem. Alltid lika kul när det löser sig för kissarna på ett så här bra sätt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

bananacosmicgirl
0

Tack alla säger Mathilda och meddelar genom nya matten att hon har det hur bra som helst. Efter en kväll under köksbordet har hon nu undersökt hela huset, fräst åt nya kattkompisen och lekt med bollar, samt kelat med matte och husse.

Kattkompisen Buffy (fyraårig hankatt) tycker att hon är en konstig tjej som bara fräser Skrattande