Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 467 ggr
Simson
0

KKS - Manson i Sjöbo

KKS - Vart hittar jag mer om katten Manson som hittades bunden i skogen i Sjöbo? Skulle så gärna veta hur den historien fortsätter…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Misstänker att ingen anmält. För folk är kycklingar och vill inte lägga sig i. Men vi får se om Morgan piper till här och kan berätta mer. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Jo, jag tror, att du hittar info på KKS sida… Det gick ju bra, han fick en ny husse och mår bra….. Tips för KKS, jag hittar ingen sökfunktion, det hade varit bra på er fina sida!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Ja jag hoppas Morgan ser min tråd och kan berätta lite. Det gjorde så ont i hjärtat när jag läste om Manson förut. Då fanns där också bild på honom (tror jag). Klarar inte av misshandel av djur! Därför skulle det kännas skönt att veta hur historien fortsatte. Tack gode gud för hundarna som hittade Manson!!

Hawknestgrove
0

Pm:a honom här inne!

Simson
0

#4 Det gick inte att pm'a honom. =(

Han ser säkert den här tråden när han kommer in. Det är inte akut så det får ta den tid det tar. Han verkar springa omkring här inne lite nu å då. Är bara nyfiken av mig.

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

morgan_kks
0

#5, kunde inte du heller PM:a mig *blä*, många kan ju?

Lena, vad är det för inställning jag ska göra så ALLA kan PM:a mig? Hittar inget om det!

Mvh
Morgan

Simson
0

Landfreak: HemmetsJournal var ett bra ställe att läsa på! Tack för den länken!! Fanns mycket mer intressant där!

Morgan: Underligt med inställningarna…

LenaLF
0

#7 Nu har jag listat ut den här gåtan med varför vissa kan PM.a dig och andra inte. Det beror på dina personliga inställningar.

Om du går in under inställningar/personliga inställningar. Där går du till  rubriken sektretess och väljer "visa för alla". Då ska det fungera.

Att det bara är vissa som ser din sida och kan PM.a dig beror på att du valt "visa endast för Mina Favoriter", alltså dem du själv valt och de andra som är Medarbetare.

//Lena

Lena
0

#9 För att lista ut vad det berodde på var jag inloggad i mitt gamla alias som är LenaLF - men det är alltså jag som skrev även #9 så ni inte blir förvirrade.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

morgan_kks
0

#9 Korrigerat, hoppas det nu fungerar ;-)

Morgan

Simson
0

Morgan: Nu kan iaf jag pm'a dig!! Skrattande

Hawknestgrove
0

Toppen att läsa om Manson/Laban! Tack Landfreak