Nya klöstornet har kommit!
I går så kom det nya klöstornet! Jag fick massa hjälp att sätta ihop det! Gissa av vilka…. Visserligen så sitter det en pälsmus på tornet i en liten resårbit, men den var så poppis, så jag nänns inte ta bort den! Tungt och stabilt som 17 och billigt också! eftersom jag har konto, så gick alltihop inte på mer än 336 kr! Levererat hem till dörren! det gamla lilla ska jag ge till min kompis, om hennes katter vill ha det… Annars så får Lena ärva det när jag kommer ner och hälsar på! Hon har ju plats att ställa det på numera! Det gick tyvärr inte att bygga ihop dem, vilket jag hade velat.Bifogar bilder på hur fint det blev i mattes och katternas "lekvrå". Mattes leksak är ju bling-blingburken på bordet….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har en lika dan och min är jätte poppis
Den såg ju bra ut! Vi har köpt den andra bredare modellen med stegar. Den finns nu att hämta på DHL i Göteborg. Ska hämta den i veckan som kommer.
Ja vi tar gärna emot den avlagda Gunilla. Ska vi ägna oss åt stödhemsverksamhet behöver vi den! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har oxå en sån till mina missar och den är välanvänd. Det är läge att klä om den faktiskt. Helt klart en prisvärd leksak till missarna:)

wheee, jag har inte sett eller hört nåt om dom 2 jag köpte, skulle komma med DHL, avskyr dom…. Man betalar för att dom ska köra godset fram till dörren och så får man ett brev att man ska hämta grejerna i Göteborg, om man inte gör det inom en viss tid ska man även batala för att det ligger på lagret där….
/Miranda
ja, Miranda, det var därför jag valde det andra tornet, som vägde under 20 kg. Då gick det med lantbrevbäraren. Annars så hade frakten kostat mer än tornet.

Men vilken fin klösmöbel! En sån önskar vi oss också, säger hela kattfamiljen von Sidentass i kör!
Vart har du köpt det fina klösträdet Gunilla?
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Ööööööhhhhhh, snälla, det var genom en länk här! Från ellos. Hjälp, den som lade in tråden!!!!!
Gunilla
en sådan som du visar på #7 en precis sådan har jag oxå till mina katter. Dom gillar att vara där ofta.
/Sessan1
http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=9738 här var länken!

Men det här klösträdet som gick att finna om man klickade sig vidare från den länken ser ju inte likadant ut jue: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9738&productId=153331&SearchBackLink=
Kanske att de hade ett annat som är utgånget nu?
Nä… det är den stora fina, som jag egentligen ville köpa, men med frakt för mig hade det blivit för dyrt. Nästan 800 kr
sök på artikelnr 281-0620
sorry, ingen träff

Då är det nog utgånget va? De därna grejerna på Catalog mail outlet verkar ju reas ut och då kanske det handlar om utgående modeller..

Jag har oxå samma modell. Är inne på min andra nu, eftersom den första blev väldigt utsliten efter ett tag. Tycker verkligen att den är värd sitt pris.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
menar du allvar 800 spänn i bara frakt? Hutlöst som min farmor skulle säga *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#15 Det är det som vi har köpt. Ska hämta det på DHL i veckan som kommer. Det blev bra mycket dyrare i frakt.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Allt som allt skulle det gå på över 800 kr och då skulle jag ändå inte få det hemkört! Jag ringde till kundservicen och de rekommenderade mig den andra modellen, då den vägde under 20 kg. Men tyvärr, den andra är mysigare, men 800 kr, det var att ta i, då kan jag köpa likadan på granngården för samma pric.

Ja, just det, det var vad jag får betala nu med. 336 kr för just den modellen, hemkörd till dörren. Tack vare, att den vägde med emballage 17,5 kg.Fattar inte att Ellos inte tar Shenker i stället, de är mycket billigare på frakterna. DHL är ju svinaktiga!
Om man hämtade den själv på DHL kostade det 439:- tror jag. Fast jag kunde utnyttja en rabatt för nya kunder på 150:-. (För den stora modellen alltså)
//Lena

Det är precis samma som jag har fast min kostade 499 när jag köpte det och jag tyckte det var billigt. Pälsmusen som hörde till överlevde Nisses framfart i ett år men sen kom Helge och på en vecka ungefär så hade han dödat den.
Jag här jättenöjd med det här klösträdet och katterna också även om det är mest Helge som använder det. Om jag visste var jag skulle kunna få plats med ett till så skulle jag passa på nu när det är så billigt.
Ja precis, Lena, men det betydde, att jag skulle få åka till Göteborg!
Hörnmodellen är tydligen slut, så det är till att köpa den stora isf. Den med den dyra frakten.. =/

Jaha nej det vill jag inte.
exakt. jag kollade när jag hörde att vår modell inte fanns med på sidan längre. Men ska man behöva betala så dyr frakt, då kan man lika gärna köpa en på exempelvis granngården