Ni från göteborg
hur mycke kostar det att vaccineraoch ID-märka 2 st honkattungar?
och vilken veterinär har ni?
jag har inte behövt nån veterinär här uppe innan då jag ej är ursprungligen härifrån:)

Hej…såg att du bor i Angered, så då kan jag tipsa om Lerums Djurklinik i Lerum. I avstånd lika närma/långt som något ställe i Gbg men jag tycker de har en sund och bra inställning till katter där, iaf vad jag själv erfarit. Vet inte vad priserna ligger på så här på rak arm men tror inte de är billigare/dyrare än något annat ställe. Du kan ju nämna att det är 2 katt-ungar som ska steriliseras samtidigt, kanske de ger bättre pris då
Telenr 0302-16263, kan inte se att de har någon hemsida dock.
Hälsningar Efvis

tack så mycke..värsta är att jag har varken bil el körkort..:/..fårkolla upp med dom och se om jag kan fixaskjuts..deär vara 8v så de är för små att steriliseras..

Sorry… läste lite för fort…hahaha…eller tänkte fel…tror det är allt socker som rusar runt i huvudet och kroppen efter allt påsk-godis.
Men som sagt…de är jätte-bra att ha att göra med även för vaccinationer och annat. Vi brukar åka dit och vaccinera våra katter utan att beställa tid bara man ringt innan och kollat att de inta har en massa operationer så brukar det gå att lösa. Väldigt vänliga och otroligt flexibla om man jämför med många större ställen.
Lycka till med skjuts, jag har inte heller körkort men ska köra upp snart. GULP!
Hälsningar Efvis

åå lycka till med uppkörningen:D..inte bra med för mycke socker*S*..ska ringa och kolla med dom..tack