Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1767 ggr
alskadeida
0

AKUT katthona. ev dräktig. Annars avlivning.

Hjälper en familj att akut omplacera en ev dräktig hona 1 år.

Honan är mycket social och är som en hund.

Jättefin ljus sköldpadda och har en ljus svanstipp.

Är hon dräktig ska hon ha om mellan 3-4 veckor.

Tar ingen hand om henne avlivar dom henne.

Vi har fullt hus och kan ej ta mot fler just nu.

Hör av er och lämna gärna namn och nr på PM så ringer vi er.

Katten finns vid Söderhamn.

Är van att gå ut men kan även vara inne.

emjon
0

Det är inte tillåtet på detta forum att dels hota med avlivning och inte heller för katter som har ägare. Detta är ett forum som försöker hjälpa de hemlösa katterna.

Stackars katt som hamnat hos så känslokalla ägare att den inte ens är värd att de själva omplacerar den. Det är så ansvarslöst att jag blir illamående.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jourhemmet
0

Ska eventullt få hem en annan dräktig flicka om det går att fånga in henne. Annars kan jag ev. hjälpa till här. Problemet är att jag måste veta helt säkert om hon är dräktig då en av mina egna är en riktig diva annars. Hon är mycket högrangad men är i underläge mot dräktiga eller kattmammor. Dessvärre bor jag i Sthlm.

Förbannade j…vla människor, jag blir galen!

Josefa
0

Om hon bara är 3-4 veckors dräktig kan hon väl kastreras.Så se till att hon blir kastrerad innan ni omplacerar henne. Och som sagt, katten har ägare.

tuska
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skynda att kastrera katten, det fungerar vid tidig dräktighet

Sherwood
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Få tid till början av nästa vacka eller så fort som möjligt. Dom brukar först prioritera om du säger att det är bråttom med kastrering. En heltam skölpadda brukar inte vara svårt att få ett hem till.

Imasy
0

Låser denna tråd då det som sagt är en sajt för hemlösa katter, samt att avlivningshot inte får förekomma.

alskadeida
0

Inte våran katt utan en som söker nytt hem åt denna. Jag förmedlade bara Det dom sa. Ta gärna bort detta. För vill inte bryta mot Ngn regel.

Inlägget är låst för nya kommentarer