Månadens Tradera till KKS
Detta är avklarat nu. OCh nettot är överfört till Pumas konto 230,13kr för vidarebefordran till Bäckareboda.
Nu tar jag det lugnt med skyltarna, för Puma har inte fått tag i fotopapper, det är slut där hon brukar köpa. Så då får tyvärr KKS vänta lite……
11-03-15
11-03-15
traderakks
-230,13
0,00
11-03-15
11-03-15
traderafak
-174,87
230,13
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hur hittar man aktionerna? Kan man söka på dem?
(kollar ifall jag har en Avatar nu också… har försökt få till det länge :p)
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Mina auktioner hittar du på Hawknest
Ska Bäckareboda få pengar nu då istället? Innan fixade vi ju träden men nu ska jag ge dem pengar? Bara så jag vet;)
//Pia
Tack. :)
ja, jag har inte tid att kolla, men har de inte behov av vaccinationer och kastreringar? Att det blev så relativt låg summa är ju för att jag drog bort två påsar kattmynta där. Du har fått dem?
Luecca, söt avatar
Ja det är bara så jag vet. Har ju kvar lite sen den förra så den inte behövdes till trädet. Men väntar en liten stund ifall de får hem pappret, sen kommer jag nog behöva porto men det blir ju en del över i alla fall och visst behöver de till veterinärskostnader.
//Pia
Glömde säga att kattmyntan har kommit.
//Pia
Ok bra… Så himla dumt….. ingen ide att skicka i ett kuvert. Då blir det dyrare på grund av tjocklek Men å andra sidan, så är ju sannolikheten inte så stor att TVÅ kuvert kommer bort…..
Nej det är sant, Jag har ett grönt postpaket här hemma med skyltar som ska till dig men det ska i lite mer innan jag postar det.
//Pia
ja, jämrans onödigt att betala för luft…….
Tack!
Det är en av hittekattungarna som jag tog hand om och som fick stanna. Lillskit (han heter så
) brukar sova på det sättet