Katter som blivit räddade !
Har ett förslag om att vi gör en tråd som uppdaterar hur många katter som fått tillfälliga eller permanenta hem varje vecka tack vare medlemmar och sajten. Vad tycker ni????
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Tycker jag låter som en jättebra idé!
Ska det då vara katter som man skrivit om här på sajten? Eller kan det vara katter som tex föreningen man är med i hjälper?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Det beror på vad ni tycker om det???
Debattia
Jag tycker att det vore mest intressant att höra om de katter som har räddats via den här sidan.
http://brisingasmycket.se
Det vore en toppen ide, men alla kan inte skriva om sina katter här som dom har räddad tyvärr.
Varför kan dom inte skriva om sina katter???
Debattia

Blir en solskenstråd! Jättebra förslag!
Pälsbollarna i Höganäs
Jag tycker att det är en jättebra idé, men jag skulle personligen inte ha något emot att även läsa om katter som inte "varit med" på sajten tidigare
På så sätt kan alla känna sig välkomna i tråden om de vill berätta om något fall som varit lite speciellt för dem.
Men absolut en superidé! Det vore fint med lite solsken nu såhär när våren snart börjar närma sig.
tycker absolut det vore en bra ide´, måste det vara från och med nu, eller tidigare
Maggan47
Personligen så hade jag tyckt det var mer intressant med katter som fått nya hem via sajten.
Det verkar som flera tycker det är en bra ide. Sen återstår om vi kan enas om vilka katter det ska informeras om ? Ett alternativ är ju att om man informerar om ,de som fått hjälp via sajten så kan man ju se hur mycket sajten betyder för katterna. Det andra alternativet ,gällande alla katter som fått hjälp, är ju också bra för då kan man se : Hur många som fått hjälp den veckan,överhuvudtaget.ju fler som fått hjälp,ju bättre känns det ju.
Undrar vad Lena tycker om förslaget????
Debattia
Tyckte det var bättre med det förslaget att man kan se vad sajten betyder för katterna.
Det kanske blir svårt att få en vettig sammanställing annars med tanke på att man då måste få alla katthem mfl att rapportera också?
#12 Håller med.
http://brisingasmycket.se