Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 2780 ggr
apache
0

Katthona söker hem!

En vacker katthona på ca 4-5 år söker hem.

Kissen kommer från ett hem där hon blev bortlämnat till katthemmet. Hon bor i nuläget på ett katthem med +30 andra katter (lösdrift) och hon trivs inte alls!
Hon är väldigt osäker, om det kommer en katt i hennes närheten skriker hon högt (ej aggressiv men hon låter).

Hon ligger nästan bara under ett skåp och trycker hela tiden och jag tycker så himla synd om henne!
 Det är svårt att adoptera bort henne pga hon verkar ilsken fast hon inte är det.
Jag kan tyvärr inte ta hem henne själv då vi har en kattallergiker hemma.

Men hon älskar människor och älskar att få uppmärksamhet! Hon gillar att bli omkringburen och att bli kelad med så om man har barn skulle inte det vara ett problem.

Hon måste verkligen få komma bort därifrån för jag märker hur hennes personlighet förändrar till det sämre… Om man bara kan ha henne tillfälligtvis går det oxå bra för jag hjälper gärna till att hitta ett permament henne snarast.

Kan du eller känner du någon som kan ta hand om denna underbara men ledsna kisse tillfälligtvis eller längre?

Skicka ett PM!

Jag hänger inte ut katthemmet då det är bra i övrigt, men om man är seriöst intresserad får man självklart veta :)

Någon moderator frå gärna låsa tråden då jag inte vill ha diskussion utan endast pm :)

Jourhemmet
0

Lägg denna tråd på "vi söker hem"

apache
0

#1 Gör så!

apache
0

putt!