Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 2070 ggr
helenao86
0

Kattungar söker nya hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog i höstas in en hemlös katt som då var gravid.

Hon har fått 6 st underbara kattungar, dom är nu 14 v. Idag bor 3 st av dom kvar här, men behöver nya hem. Det är 1 hane och 2 honor, alla svarta. Väldigt sociala, trevliga och mysiga katter. Vana vid barn, avmaskade, går bra ihop med hund.

Dessa är i akut behov av nya hem eftersom min dotter på 1 år tyvärr har utvecklat allergi.. :(

Vi bor i Dalarna…

Kan även va aktuellt med ett tillfälligt hem tills någon intressant hör av sig. 

mvh Helena

tuska
0

Mamma katt då   Har hon ett nytt hem ?

helenao86
0

Eventuellt har jag ett hem åt henne, inte helt klart än.. Är du intresserad av en mysig katt?

helenao86
0

Såg att du bor i Vansbro.. Du vet ingen runt där som är intresserad av kattunge heller??

tuska
0

#3   Jag har fullt med katter och väntar vid årskiftet 2 kullar. Vet ingen som vill ha huskattungar här i byn.  Jättebra att du tog hand om katten som va hemlös och hoppas att du får tag på bra hem åt dem alla.

Jag blev bara orolig över vart mamma katt skulle ta vägen eftersom det fanns allergi i ditt hem. 

Vi här på hittekatter är mycket angelägna att man kastrerar och ID märker katter så det inte blir hemlösa katter av "hoppsankullar ".

helenao86
0

Ingen som kan hjälpa???

tuska
0

Sätt ut annons här på hittis, vi söker ett hem  och sen finns det en sida på Katter i fokus där du kan annonsera ut dina fina ungar.

Här inne är det nu katter som fryser ihjäl som jag tror får första hjälpen så här års.

helenao86
0

Nu har hanen hittat sitt hem i Mora.. :)

Då finns det två underbara kattflickor kvar… Någon som vill hjälpa mig?