Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 3191 ggr
chigak
0

Lite bilder på mina stödisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa upp mina stödisar lite. Lyckades fånga 3 av 5 på bild idag. 2 av de var inte alls intresserade av att vara fotomodellerSkrattande Blev bara suddiga fläckar…

Först ut är Bubblan…

chigak
0

Sen kommer Loppan, han försökte gömma sig men det gick så där… Tungan ute

chigak
0

Sist ut för idag är lilla dunbollen som går under arbetsnamnet Fräsetussen. Så sööööt men jösses vilken fräsmaskin, helt underbar!

chigak
0

Titta inte på hur smutsigt klösträdet ärSkäms Jag har inte velat skrämma de med att använda dammsugaren hos de och sopborsten fungerar så där på klösträdetSkrattande

Simson
0

Vilka härliga kissar! Syns att de har det bra! Jag använder en klädborste på klösträdet emellanåt…funkar de gånger inte katterna "tvingar" mig att borsta dem istället o biter sig fast i borsten… Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

chigak
0

Tack, Simson. det var ett bra tips med klädborsten det ska jag testa. Vill ju inte skrämma slag på skyggisgänget =)

anebit
0

Såna sötnosar!  Kyss

Kul namn Bubblan, Loppan och allra roligast var Fräsetussen  Skrattande, så söt.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

så söta……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0

de är så söta…Både Bubblan och Fräsetussen ser betydligt lugnare ut nu än när de bodde här i karantännen:)

Fått in fräsetussens mamma igår,men inte velat störa med bilder ännu. en vacker blåvit liten nätt tjejKyss

Sidentass
0

Vilka fina kissar, o vilken härlig pälsprakt "fräsmaskinen" besitter!

Naquita
0

fräsetussens syrra hälsar att hon får stanna i stödhemmet.

bara en kattunge kvar ute i kolonin och en mamma sedan e de slutt där iaf!

chigak
0

Dåliga bilder då de är tagna utfrån genom fönstret, passade på när jag gick förbi  fönstret. Man ser iaf hur mysigt de har det.

Närmast under fönsterbrädan är det Simona, sen Mickis (svart-vit), och sist Loppan.

chigak
0

Bubblan och Fräsetussen

Roslyn
0

Hej!

Vad kul att se bilder på min lilla ff-kisseGlad Simona. Hon har så vackra ögon. Hur mår den lilla tösen?

Mvh Anette

chigak
0

#13 Ja hon är fin lilla simona. Hon mår bra men hon är fortfarande väldigt osäker med människor men hon får ta den tid hon behöver på sig. =)

Debattia
0

Vilka godingar !!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!