Chatt ikväll 14/10 kl 20:00!
En liten påminnelse om att det är torsdag och dags för chatt ikväll.
Kl. 20:00 träffas vi igen!
Här är länken till: Kattgruppen
Välkommen!
(Man behöver bli medlem för att kunna använda chatten, det är dock enkelt och kostnadsfritt att bli det).
Vi brukar varje vecka försöka diskutera runt ett särskilt ämne. Ikväll handlar det om vad man kan göra för att hjälpa hittekatterna, både i smått och stort.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar upp för våran chatt! :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Attans…det glömde jag totalt bort o tog fram dammsugaren…hoppas ni hade en givande stund!
jepp, fast vi var inte många denna gång:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag tittade på Robinsson och glömde av chatten. Kanske fler än jag gjorde det
Precis vad jag sa till Lena att folk tittar nog på Robinson ;) Jag hade tv:n på bredvid här så jag kunde följa båda:P
//Pia
Om Robinson går på torsd får vi kanske ändra chatten.
Tiden mellan 19-20 då passar det bättre ?
#7 Ja vi kan försöka med den tiden istället.
Vi blev 7 personer på kvällen chatt. Vi var i alla fall några som kunde slita oss från Robinson. :)
Jättebra om tiden blir ändrad. Jag kollade också på Robinson.
Då prövar vi med 19:00 - 20:00 istället nästa vecka. :)

Låter som en bra tid..även om jag inte är någon anhängare av Robinson