Dags för Chatt ikväll kl. 20:00! 7/10
Ibland kan det vara trevligt att mötas lite mer på riktigt för att prata katt med likasinnade. Vi har ingen chatt på iFokus. Det finns dock en chatt på ning.gruppen Kattgruppen som vi börjat använda sedan ett tag tillbaka. Vi brukar bli drygt 10-talet personer som möts på chatten. Kom dit du också!
Nu är det dags igen! Idag Torsdag den 30/9 kl. 20:00 träffas vi igen!
Här är länken till: Kattgruppen
Välkommen!
(Man behöver bli medlem för att kunna använda chatten, det är dock enkelt och kostnadsfritt att bli det).
Vi brukar varje vecka försöka diskutera runt ett särskilt ämne.
Ikväll föreslår jag att vi pratar om TNR-projekt samt jourhem. Våra erfarenheter och tankar runt detta.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hej Lisa från Rättvik ! finns du med ikväll på Chatten ? //Tuska
Hoppas vi blir många och att även Lisa kan komma!
För er som inte varit med kan jag berätta att vi är mycket snälla och trevliga på chatten och att alla ska känna sig lika välkomna! :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det va en Lisa som tog hand om den akuta kattfamiljen som jag hittade under en sten. Jag skulle vilja få kontakt med henne, men hur ?
Snälla människor vill hjälpa till med kattmat och sand.
Jag tror det,
Hon funderade på om hon skulle klara 5 katter i en etta, hon hadde väl inte så bra ekonomi, studerande tror jag hon va eller om jag blandar ihop dem alla snart.

Jag tar o tittar in sen:-)

Försökte regga mig men fungerade inte.
#7 Det kan bero på vilken Webbläsare man har. Vissa webbläsare verker det vara lite problem med på den sajten.