Chatta om katter Torsd 20:00!
Ibland kan det vara trevligt att mötas lite mer på riktigt. Vi har ju dessvärre ingen chatt på iFokus. Det finns dock en chatt på ning.gruppen Kattgruppen som jag tänkte bjuda in er till. Vi har nu börjat chatta där sedan en månad tillbaka. Vi brukar bli drygt 10-talet personer som möts på chatten. Kom dit du också!
Nu gör vi ett nytt försök och träffas igen på Torsdag den 26/8 kl. 20:00
Här är länken till: Kattgruppen
Välkommen att prata katt med likasinnade!
(Man behöver bli medlem för att kunna använda chatten, det är dock enkelt och kostnadsfritt att bli det).
Tanken är sedan att vi ska utveckla det hela vidare till att även innefatta chatt om särskilda teman.
Några exemepel:
- Råd och stöd till jourhem.
- Hur man tar hand om en skyggis.
- Samverkansprojekt angående hittekatter.
- Djurskyddsfrågor.
- Kattsjukdomar.
- Erfarenhetsutbyte angående TNR.
- Kasteringsgruppen
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tyvärr har en grupp här startat igen efter sommaren. Mammor med tånårspojkar:) Just på tordagar…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag ska på utflykt med jobbet, så denna gång går det inte.
#1 & #2 Vad synd att det kolliderar!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ska försöka minnas detta idag =)
Påminner om att det ikväll kl 20:00 är katt-chatt på Kattgruppen! Välkomna Alla!
Nu är vi ett gäng på chatten - titta in du också vetja! :)
och jag har jobbat till sent i dag. Så det hanns inte med…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hoppas ni hade kul:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

ja..det var så trevligt, rekommenderar till följande torsdagar:-)

Aj aj aj aj, den där Ernst K som kan allt, gjorde igen att jag glömde både tid och rum. :-))
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vi blev ett gäng på 9 medlemmar ikväll.
#11 Den där Ernst är sannerligen en svår konkurrent. ;) Vi får bjuda in honom också på chatten!

Som tur är så var det sista programmet med Ernst K i går kväll. Så nästa Torsdag är det lugnt. ,:-))
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#13 Det låter betryggande! :)