Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 2017 ggr
Hawknestgrove
0

Glöm inte lilla forumet!!!!

Fina saker där inne nu. I morogn går tex två av mina ut, utan att någon bjudit på dem….

Tärningar och lördagsgodis och Annunukis fina tavla har ju några  dagar till på sig!

http://insamlingsauktioner.egensajt.se/board/katter-f25.html

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankie
0

men så bra att du påminner om det

har nu varit in å budat, tänkte om jag vinner så ska djurskyddet få de till sina katter

[Anunnaki]
0

Snällt av dig Gunilla att du tänker på mig också. Nu har vi två kattungar till med mamma som visserligen bor på annat håll men som vi måste hålla med matpengar. Den här kattfamiljen bodde under en barack på ett industriområde inte så långt från mig.

Hawknestgrove
0

annunaki, rota igenom annat och sälj på Tradera också! Jag kan ge mig f*n på att man kan sälja konserverad gröt där om det vill sig….

[sarasvati]
0

Så bra med påminnelse och länk!

Kunde ju inte detta, och blev tvungen att registrera där också. Inte konserverad gröt, denna gång ;-), men väl lördagsgodis. Heja!

Hawknestgrove
0

hah jag har skickat både dig och Ankie meddelande där inne. Och så har jag lagt upp ren försäljning av Kattgräs till Kusten där. 20 kr påsen och  till skillnad frånTradera, så går ALLT till KUSten!

Hawknestgrove
0

Putt för kattgräs till KUsten!!!

Puma77
0

medelande från supporten på insamlingsforumet.

Hej Pia Nilsson,

alla våra tjänster kommer att ligga ner lördagen den 17:e juli, pga. arbete med routrar och annan utrustning från kl 10.00 och framåt. Tyvärr vet man inte hur lång tid arbetet tar, vi hoppas på förståelse!

Mvh Teamet på EgenSajt.se

//Pia

lillmymlan
0

Ok… bra att veta, tack för infon Puma! Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Ankie
0

men jag kan ju inte skicka meddelande där, jag pm:ar dig här sen Gunilla, har varit borta så jag har inte sett å ska iväg nu. Jag skickar imorgon, hoppas det går bra. Jag som ville ha din godispåse å ju…,.

Delfinen
0

#9 Fler godispåsar kommer….är under tillverkning just nu *fnissar*

Hawknestgrove
0

haha Ankie, då får du PMa mig här inne och som jag skrev inne på forumet du får väl spela Catzy så länge!

Ankie
0

ja du Gunilla de verkar vara populär godispåsarna :)… hoppas du har tid att göra fler för då budar jag igen. glad att du påminner mig om de :)Glad

Hawknestgrove
0

ja och att sälja dem på Tradera går inte alls. Likadant med tärningarna. De säljer bättre i lilla forumet. Däremot, så går bautaråttorna inte alls på lilla forumet. OCh som sagt, ni som vill köpa kattgräs och gynna Kusten, ska gå in i kattgrästråden där…

Hawknestgrove
0

Puttar för KUstens Kattgräs , ni som vill ha kan PMa mig här inne…..