Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 9179 ggr
Lena
0

Billiga Klösmöbler Lidl

Såg just att Lidl säljer billiga klösmöbler fr.o.m imorgon. Här är länken till sidan där de presenteras. Den för 399:- ser kul ut.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

Åh den där flätade korgen/boet blev jag kär i :)

Synd bara att det Lidl som låg nära mig ahr stängt. Nu får man åka till andra sidan stan för att handla på Lidl, så nu är vi aldrig där längre.

Engla
0

Jag gillade också den flätade korgen! Vill ha! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Håller med er om att den flätade korgen var fin. Gillade även klösmöbeln för 399:-. Har en liten variant av den som jag köpte för 99:- på Lidl en annan gång. Katterna gillar den trots sin ringa storlek. Korgen påminner om en variant som IKEA har men där kostar den betydligt mera.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

#1 Synd Imasy att Lidl har stängt där du bor.

Ankie
0

så himla synd att vi inte kan ha sånna korgar, Busan biter sönder de hon å då blir jag rädd att hon ska få de i halsen. Så det är bara å låta bli att köpa men fina är de :)

Lena
0

#5 Vissa katter har sina egna idéer hur de ska använda saker och ting. Kan ju vara mindra bra naturligtvis om hon sätter tänderna i korgen.

Mari
0

Detta var ju fina saker! Ska nog åka förbi en sväng och se om man kanske ska köpa något.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Alexej
0

Här stängde också Lidl men jag kan ändå inte ha klösmöbler. Alltid nån katt som tror att det är en fin kattoalett!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#8 Då blir det ju inte så bra.

Imasy
0

Ja mina katter har två st som går upp till taket, så de får nöja sig med det ;)

Men den där korgen hade gjort sig bra i min lilla hall den dagen jag har fått fingrarna ur och tapetserat om där ;)

[LucyInTheSky]
0

Ohh vad fina, jag är på jakt efter ett nytt klösträd då pojkarna fyller år den 1 augusti. =)

Hade tänkt mig ett litet i sovrummet och då hade den för 399 varit fin fin..

Sen har jag ju tänkt mig ett från golv till tak i vardagsrummet oxå. men dom priserna jag sett på sådana då har jag inte råd.. Så det får bli nästa år eller nåt.

Men jag undrar vart närmsta Lidl ligger, är nog inte värt resan bara för ett klösträd. Finns inget i Kalmar vad jag vet i allafall

[LucyInTheSky]
0

Har ju vist ett lidl i kalmar =) Bara för att det inte legat där så länge så mindes jag inte det XD Får åka och kolla en dag då vi endå ska in och handla.

Hawknestgrove
0

Ja, verkligen bra priser… MEn Alexej, sån kissar du har!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Men vilka fina saker som fanns där! O jag som skulle åka dit för att köpa kattmat imorrn…tänk om man skulle be hussen om några hundra_lappar extra i fickan!;-)

Lena
0

#14 Hoppas du hittar ngt du gillar! :)