Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 3451 ggr
Starwatcher
0

*Hemma*Försvunnen bengal i Bromma

En bengalhona rymde genom ett fönster söndagsnatt i Äppelviken, Bromma, Sockholm och är sedan dess försvunnen. Hon lystrar till Jelly, är ca 2 år gammal, svartspotted och chipmärkt.

Om ngn sett henne eller vet ngt - snälla skicka pm eller skriv ett svar så jag kan vidarebefodra kntakten till hennes förtvivlade matte.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hälsa matte att förutom klistra lapper överallt även lägga in på Katthemmens hemsidor en efterlysning och anmäla henne försvunnen till polisen om inte gjort så. Vanligen rymmer inte katter långt utan håller sig oftast i närheten fast är hon innekatt kan hon vara rädd i den nya miljön så bästa tid att söka, ropa och kalla på henne skulle troligen vara på kvällen eller tidig tidig morgon då det är lugnare ute.

Hoppas misse kommer till rätta snart.

Starwatcher
0

Har bett matte att förutom sätta upp lappar även anmäla Jelly som försvunnen till polisen och jag har skickat mail till katthem angående missen.

Tack för tipset om att ropa på kissen också på kvällar/tidig morgon!

Tycker så synd om både kattflickan och matte , hoppas så att hon kommer hem snart.

annebeate
0

Såg precis att det också finns en efterlysning på www.katter.nu. Hoppas så ni finner henne.

Starwatcher
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger till några bilder på Jelly.

Starwatcher
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild till

russin
0

Ingen aning om det är samma katt, för jag kommer inte ihåg om det är samma stad - men på kattforum.se stod det för några dagar sedan om någon saknade en bengal - en hade setts springa lös centralt. Kommer inte ihåg dock i vilken del av forumet det låg i.

Starwatcher
0

På kattforum.se skrevs det ett inlägg för några dagar sedan om en löst springande bengal i Sundsvall - hoppas att den hittat hem nu!

russin
0

Ah, det va i Sundsvall. Då kan det ju knappast vara samma katt:(

Starwatcher
0

Jelly har hittats och är nu hemma hos sin matte Glad

annebeate
0

Så skönt!Glad

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Å vad härligt med goda nyheter

Marga
0

Då kanske nån kan skriva "Hemma" i rubriken? Man blir alltid så glad när det står Löst, Hemma osv i rubriken. Glad

Hawknestgrove
0

Åh så skönt!!!!! Inne på Kattpolisen hade jag föreslagit, men du kan ju väldigt gärna skriva en solskenshistoria där inne! Det uppmuntrar!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....