Skapat en blogg.
Jag har fixat en enkel blogg. Håller på och lär mig fortfarande. Men det är kul.
Där jag bland annat skriver om kastrering, hittekatter som behöver hem samt annat smått och gott.
Förhoppningsvis kanske det kan bidra med att några blir kastrerade och att andra får ett hem.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vilken fin blogg! Tack för att du ropar åt oss om Svarta svansen och Svartöga
. Bloggen ligger som en klar favorit!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Håller med föregående talare..vilken fin och innehållsrik blogg du har! 
Jättefin, jag är ju fan av din Rasmus. Min Rasmus ser likadant ut och är min hemlig favorit. fast det vet bara jag och han om.:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jättefin blogg,den är ju så enkel att jobba med oxå.
Fin blogg…ligger nu under favoriter. 
Vill oxå Tacka för att du hojtar för Östgötakatterna.

Tack för responsen!
Hoppas nu bara att den ger nåt så att fler katter kommer in i värmen och att åtminstone några blir kastrerade.
Har inte riktigt kläm på hur jag kan fixa och dona med bloggen men det kommer väl.
jag saknar att man inte kan komentera i bloggen…

Ja det gör jag med! Vet inte hur jag ska få till det?
Det var först så att man kunde kommentera sen strulade jag och provade olika mallar sen blev det dom där rutorna och kommentarrutorna försvann.
Mitt barnbarn är duktig på det där, men hon är sjuk. När hon är frisk kanske hon kan hjälpa gamla farmor. 

#7 ha ha ha, bra karl reder sig själv. 
Har nu lyckats fixa så att man kan kommentera.
När man letar och letar så lär man sig mer och mer.
Vilken fin blogg du gjort Anebit! Ser hur bra ut som helst! vad duktig du är. Skulle också vilja ha en blogg men hinner inte med det just nu.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Det var en mycket fin blogg du gjort. Trevligt när man kan följa lite vad som händer i hittekattsvärlden också!
Duktigt jobbat!
Din Rasmus-katt är så fin, som Alexej också säger så finns här hos mig också en liten Rasmus i samma stil ungefär fast med vitt frackskjorte-bröst
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Nu är jag en liten följeslagare av din blogg… 
Mycket intressant och enkelt. Så ska en blogg vara!
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.

Oj vad kul med en blogg till. Hur skall man hinna med allt annat????
Kommer till Eskilstuna på Vilsta marknad 19+20/6. Skall träffa Wikki o Mew2 då. Hoppas att du också tittar förbi då.
http://www.freewebs.com/pawsnwhiskers/
Nalle