katt i stället för man:)
*s* jag var bara tvungen att skriva om det i min blogg *s*
http://evamojje.spaces.live.com/
Tass från Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Ha, ha! Det kan nog ligga något i det. Katter går inte av för hackor!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Katter kan man alltid lita på, men inte männen.
Kattens kärlek är villkorlöst. Katten sviker inte.
Var jag tvungen att välja mellan katt och man, skulle katten vinna. Mannen klarar sig alltid, om han blir hemlös, det gör inte katten.

Vilken kul artikel!
Den ska minsann min karl få läsa när han kommer hem…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

hi,hiii…jominsann…det är inte utan att kärleken till missarna övergår alla gränser…;-))

Igår ropade min man till mig, och så visade han detta. Och jag började säga "i detta fall så skulle jag…" Sedan tystande jag och han tittade med ett leende på mig. Vi var överrens att han skulle flytta, och umgås som gifta ändå! Så katterna vinner om de väsrta skulle hända. Men jag var allergisk mot katter och det har jag kommit över. Dock hade jag aldrig problem med andning, då är det värre. Så katt ja, och man ja. Fniss. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vi är nog lika katt-tokiga båda två.
Vi är lika oroliga om någon av dem är sjuka eller borta.
Jenna
Helt rätt!!
#7 Precis så är det hemma hos oss också. Mins sambo är så bra med katterna att det inte kan bli bättre.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#7 Min sambo är också mycket fäst vid katterna..Josefin vår äldsta, har valt hussens knä som sin favoritplats..mattens går bra det med, om husse inte är hemma;-) Sen är det jag som är "larvigast" med katterna..man går o pratar lite "larvigt", några missar vill gärna pussa matte - jag älskar det, men husse nöjer sig med klappar istället..;-)
Skulle aldrig någonsin välja bort min man till förmån för katterna om man nu skulle bli tvungen till att välja av ngn anledning. Men det är ett val jag aldrig hoppas få göra eftersom våra 2 katter är det finaste som finns. :-)

Jag föredrar mina djur ( 3 hundar och 3 katter) före vilken man som helst i hela världen kan jag lova.
Katten, vilken kärleksmiss!