Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1567 ggr
Lillan7704
0

AKUT! Annons om 2 katter på Blocket....

En av mina vänninors syster hittade denna annons på Blocket och blev lite nyfiken på varför man flyttar och inte kan ta med sig sina katter, så hon kontaktade tjejen.

Hon fick inget riktigt svar på varför katterna inte fick flytta med, men tjejen sa att "dom måste vara borta tills på fredag, annars vet jag inte vad jag gör med dom"!

Undrar nu om det finns någon som är intresserad av att ge dessa söta kissar ett hem? Det är ju AKUT eftersom hon har gett dom tills på fredag bara….

Pälsbollarna i Höganäs

Imasy
0

Jag har tagit bort länken med hänvisning till PUL. Men det går bra att pma länken till de som är intresserade.

Mari
0

#1 Länken är inte helt borttagen, den finns fortfarande kvar

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Imasy
0

Hmm, vad knepigt, jag har testat att hitta nåt att klicka på men går bet Obestämd

Ankie
0

men vilka underbart fina katter, å dessutom svarta som jag är så svag för :). Ja jag hoppas att det går att finna ett hem åt dessa fina katter

putar för dessa

Sidentass
0

Förstår inte varför man inte i tid planerar för sina familjemedlemmar inför en flytt..i och för sig kan det förstås hända saker och man måste agera snabbt som blixten, men man måste vara beredd på att det kan ta tid att hitta ett bra hem för sina katter..

Inget man kan räkna med ska lösa sig inom ett par dagar bara…

Putt för missarna!!

Ankie
0

#5 ja jag instämmer

Hawknestgrove
0

Putt för de små1 Tydligen så är de hotade till livet!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut50
0

#7 Tydligen så är det så..Skrikandes

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Mari
0

#3 Kanske för att jag använder firefox som jag ser den? Det är ingen text utan bara en pil ssom brukar vara efter alla klickbara länkar här på iFokus som syns.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
0

precis. JAg har också Firefox och det är en liten pil som är klickbar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....